Gjest Slettet+981238947 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Noen av mine favoritterutvidelser i Firefox er - AdBlock Plus - NoScript - Tile Tabs - WOT (Web Of Trust) Og Hola :-) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Om jeg søker etter "adblock", er det så mye å velge mellom. Skal jeg ha AdBlock eller AdBlock Plus? Fra hvilken utgiver? Hvis jeg trykker på feil AdBlock, er det virus da? Lenke til kommentar
Terje Hagen Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Dersom ein går inn på den nettsida der ein kan laste ned frå Youtube m.m. får ein vite at ein må laste ned eit eige program dersom ein ynskjer å laste ned som mp3 eller HD. Er det nokon som har testa dette programmet? Elles lurer eg på om det finst nokon måte å laste ned frå NRK nett-tv. Snipsatt sin Wx_nrk som finnes på https://bitbucket.org/snippsat/wx_nrk/overview fungerer meget bra til å laste ned fra NRK nett-tv. Start Wx_nrk, dra (ev klipp og lim) NRK-URL fra nettleservindu inn i programmet som laster ned filmen i kvaliteten du har valgt. Dette var jo et aldeles ypperlig program. Noen som vet om program som tar andre kanaler (TV2-TVNorge etc)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå