mms21 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 NOen som vet naar den kommer til de norske butikkene?????? har bestillt den for to uker siden , klare ikke aa vente særlig mye lenger!!! :gretten: :gretten: Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Elkjøp har den på lager til fredag! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 NOen som vet naar den kommer til de norske butikkene?????? har bestillt den for to uker siden , klare ikke aa vente særlig mye lenger!!! :gretten: :gretten: offtopic: å kan du ikke skrive, men Æ?! Lenke til kommentar
jolly Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Elkjøp har den på lager til fredag! Sikre kilder? Hva tar de for den? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Elkjøp har den på lager til fredag! Sikre kilder? Hva tar de for den? Ja, var i hvertfall det de sa på elkjøp.. 4499 uten abo Lenke til kommentar
jolly Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Prøvde en av de nye Samsung telefonene her om dagen (faktisk ikke sikker på hvilken modell), men det var noe som irriterte meg. Når man skrev SMS med T9 kom det ikke automagisk stor forbokstav etter punktum. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hvis du e trønder... så får de den i flere av butikkene den. 5 november ellers i de landsdekkende butikkene har jeg hørt 5 og 7 november.... (har sikkert no me at matrix filmen kommer... tror d e derfor dæm har latt den blitt litt utsatt i norge iogmed at datoen var så nærme alikevel...) vente spent på den.... må ha en liten lekker sak for en gangs skyld.... ps. glede mæ t dæm nye Symbian klapp telefonene.... endelig begynne dæm å bli litt mindre,... Lenke til kommentar
jolly Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvordan kan det ha seg at Elkjøp har den denne uken mens Komplett og andre nettbutikker ikke kan bekrefte noe som helst, men gjetter 14. eller 20. november ol.? (Har mistet min SL55 og begynner å bli lei Nokia 3210 som reservetelefon...) Lenke til kommentar
Ciron Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 www.memonor.no Samsung E-700 3943kr levert heim t d. Vanvetti belli. kom inn i dag på lager. min e på vei. annbefales!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå