Gintoki Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Var en liten kakebit jeg kjente som gled rett gjennom strupa og inn i pusterøret og ned i lungene (kjentes det ut som),så jeg prøvde å trekke pusten forsiktig når jeg merka det for så å hoste den opp igjen, men ingenting kom ut igjen, kan slikt være skadelig eller farlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Nope. Med mindre du enda driver å hoster eller merker plager over lengre tid så tror jeg du skal overleve ut denne dagen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Man hoster opp alt som kommer i lungene, så det er skjeldent noe fare. Så, med mindre du har noen store problemer nå så er maten hostet opp og nede i magen Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Merka en svak smerte (liknende som en hekseskudd smerte) i venstre lunge nå som jeg trur er pga den biten. Har ikke konstant hoste, merka bare den smerta nå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Smerten kom nok av "skader" fra kakebiten, evt. av krem eller lignende som var igjen. Ingen av delene er noe fare. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hadde du fortsatt hatt kaker i lungene dine så hadde du merket det veldig godt. Små smuler og annet drit blir filtrert ut over tid. Så lenge du ikke har tørrhoste og problemer med å puste så skal det gå fint. Det er ganske utrolig hva kroppen tåler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå