Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente 17 og gutt 23, yay or nay?

Anbefalte innlegg

.

Synes du virker som en innsiktsfull og smart person, jeg.

Det er nok ikke alle på dette forum som støtter deg i det. Er nok et svin i enkeltes moralistiske øyne. For det er utrolig mange moralister samlet på et forum. Det er interessant, men det er mange unge og dagens unge er langt mer streite en hva min generasjon er/var.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke alle på dette forum som støtter deg i det. Er nok et svin i enkeltes moralistiske øyne. For det er utrolig mange moralister samlet på et forum. Det er interessant, men det er mange unge og dagens unge er langt mer streite en hva min generasjon er/var.

En bør huske på at svinet/grisen går for å være et av de mest intelligente dyrene som finnes. Det svin holder på med, er kanskje ikke så dumt?

Lenke til kommentar

Jeg pleier å si at jeg kunne tenke meg en 19-årig blondine om jeg skulle prøve meg igjen. Hvilket selvfølgelig bare er tull, jeg foretrekker mørkhårede jenter... :wee:

“Innumerable surveys have made it quite clear that when a respectable elderly man makes up to a giggling young lady, it is not the giggling young lady so accosted that is offended by the action, but rather the granite-faced dowager, standing unnoticed by her side, who is. It is she who makes derogatory remarks concerning dirty old men, and is quite likely to attack him with an umbrella.”

― Isaac Asimov, The Sensuous Dirty Old Man
Dette er en sak mellom deg og henne. Hva andre måtte mene om det er deres problem, og det inkluderer alle oss på forumet. Her som i alle andre sammenhenger holder jeg meg til Kardemommeloven som rettesnor for voksne mennesker: Hvis det er greit for henne, og greit for deg, så gjør som dere vil.
Geir :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er interessant, men det er mange unge og dagens unge er langt mer streite en hva min generasjon er/var.

Det er en hver ny generasjons lodd å gjøre opprør mot sine foreldre. Min generasjon, +/- 5 år, omfavner både Woodstock og punken. Vårt opprør var den seksuelle revolusjon. Våre barns opprør er nymoralismen.

Geir :)

Du har som vanlig helt rett Geir, godt skrevet. Ser min eldste datter på 15 år. Hun er skremmende streit. Dagens ungdommer gjør mer lekser, røyker og drikker langt mindre en tidligere og er moralske. Men er de lykkelige? Nei, ikke om man ser barn og ungdomspsykiatriens tall. Men det skyldes selvsagt en rekke forhold. Men jeg tror, vi var lykkeligere som unge der vi røyka hasj, drakk og knulla. Det gikk stort sett bra med de flest, langt fler en hva det gjør i da, til tross for deres streite livstil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier å si at jeg kunne tenke meg en 19-årig blondine om jeg skulle prøve meg igjen. Hvilket selvfølgelig bare er tull, jeg foretrekker mørkhårede jenter... :wee:

Nei, aldri om jeg ville gått for ei ung dame. En ekte MILF på 40, som vet at musa kan mer en og pisse takk. (litt stygt skrevet ser jeg, men pytt eller)

Lenke til kommentar

Jeg er en mann på 33 og hadde et forhold til en jente på 19. Vi hadde det kult sammen, fant på ting, kino, turer ect. Aldersforskjellen var 14 år. Vanskeligst var nok venner sin aksept på begge sider. Litt kleint å sitte på "russefest" men utenom når det var bare oss var det helt topp. Så min mening er at så lenge en har et vist nivå av connection og ting ikke føles for kleint så er det bare å kjøre på.

Anonymous poster hash: 13ef0...b58

Anonymous poster hash: 13ef0...b58
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...