Nimrad Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Skal ut på en reise i sommer og vurderte å skaffe meg dykkerhus til iPhone 6 Plus, men sjekker mulighetene for et eget dedikert videokamera. Så når jeg nå går inn på GoPro sine sider og tar en titt så finner jeg jo så ekstremt mye utvalg at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Jeg ser etter noe som er enkelt å bruke, vanntett ned til 30 meter, har lengst mulig batteritid og gir god bildekvalitet. Det er uaktuelt å bruke så mye mer enn 2000,-. Hva anbefales? Jeg kan være åpen for å kjøpe brukt forresten. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Gopro anbefales sterkt. Vær bare klar over at med det vantette huset (som følger med så vidt jeg husker) får lyden til å høres "innestengt" ut. Det finns en bakdør som er åpen (ikke vanntett, tror denne følger med også) som gir bedre lyd. Vær og obs på vidvinkel. Alt som er 5m unna virker dritlangt unna på skjerm. Lite kamera, ok bildekvalitet (beste som fins i sjangeren dog), god brukervennlighet. Vær bare klar over nevnte limitations så er det et knall kamera. Batterilevetiden er også god - og du har mulighet for ekstra batterier. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Gopro anbefales sterkt. Vær bare klar over at med det vantette huset (som følger med så vidt jeg husker) får lyden til å høres "innestengt" ut. Det finns en bakdør som er åpen (ikke vanntett, tror denne følger med også) som gir bedre lyd. Vær og obs på vidvinkel. Alt som er 5m unna virker dritlangt unna på skjerm. Lite kamera, ok bildekvalitet (beste som fins i sjangeren dog), god brukervennlighet. Vær bare klar over nevnte limitations så er det et knall kamera. Batterilevetiden er også god - og du har mulighet for ekstra batterier. Men hvilket Gopro? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hero 4 Silver er anbefalt men det er utenfor budsjettet så da blir det noe sånt som Hero 3+ White for å komme inn i budsjettet med minnekort. Ekstra batteri er også anbefalt. Gå inn på en nettbutikk og sorter etter pris så ser du fort hva du har råd til. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Billige batterier kan du få kjøpt på dealextreme. Vært veldig fornøyd med de jeg kjøpte til mitt Hero 3 BE Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva med 3+ Silver?Koster vell 1995 på kampanje nå, så kommer evt minnekort og tilleggsutstyr i tillegg http://www.prisjakt.no/product.php?p=2250058 Lenke til kommentar
Fjellheimen69 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Har nettopp anskaffet GoPro Hero 5, og bruker det blant annet å ta opp bordtenniskamper. Disse kampene kan vare opptil en halvtime, og det jeg opplever er at kameraet tar opp litt over 10 min for så å starte et nytt opptak. Er det noen innstillinger for å kunne ta opp hele lengden av det man skal filme. Litt irriterende at det blir flere opptak av samme kamp. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Dette blir vell litt feil tråd å poste noe sånt i, men det første jeg tenker som er problemet er filformatet. Om dette er FAT32 blir filmene rundt 4GB store, så når du filmer og får en fil som blir over det filformatetet takler vil den gjøre det som blir kallet "chaptering" eller "å dele opp i kapittel".Har du mulighet for å se hvor store hver av disse delene blir og om du har mulighet; se hvilket filformat som blir brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå