TanteEdgar Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Skal snart ha sommerhjul til sleden min, men aner ikkje hvilke eg skal gå for. Har kikket på Rota Grid, XXR 522 og MB Battle. Merker at eg har "låst" meg litt på disse tre alternativene, trenger derfor forslag fra andre, plzzzz hjelp? Boltsirkel er standard japse, 5x114, så evt forslag må helst finnes med denne dimensjonen. Endret 3. januar 2015 av TanteEdgar Lenke til kommentar
Svbe Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Brombacher felgene synes jeg ser utrolig bra ut på disse bilene! Nå vet jeg ikke hvor man kan få kjøpt disse felgene, men jeg har sett en kar her i Bergen kjøre rundt med de gullfelgene på sin Toyota Soarer som jeg postet på det ene bildet, og jeg snur meg hver gang jeg ser den bilen for å si det sånn ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 De nederste kan vel være Works Meister? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Eg kjenner til han forrige eigeren på den bilen hvis det e den med manuell kasse. Skal hive Supra kasse i min og etterhvert, men først må eg ha phete hjul. Fortsett med forslag som dette, ser lovende ut Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 http://www.soarerworld.com/forum/attachment.php?attachmentid=24889&stc=1&d=1365703462 Dette fekk meg til å bli litt våt, nåken som har innvendinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå