B4stian Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tenker å kjøpe meg en ny skjerm nå. 75% av bruken er surfing, word/excel, helt ordinær bruk. I tillegg blir det noe bilderedigering (ganske simpelt i Photoshop) og noe film/youtube. Gaming blir det svært lite av. Nå skal jeg også gå over til mac, så blir isåfall bare CS eller C&C for nostalgien sin skyld en veldig sjelden gang. Tenker da IPS-panel eller liknende er veien å gå? Har sett meg ut noen, men vingler frem og tilbake. Noen som kjenner disse to modellene eller andre som kan være noe? Er disse i hver sin klasse? Asus PA248Q Samsung S24D590P Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 om 4K er et alternativ, så kan jeg anbefale https://www.mpx.no/samsung-28-4k-led-28d590d/810090 evt spare 1000kr om du kjøper en demo-modell. Veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Tenker å kjøpe meg en ny skjerm nå. 75% av bruken er surfing, word/excel, helt ordinær bruk. I tillegg blir det noe bilderedigering (ganske simpelt i Photoshop) og noe film/youtube. Gaming blir det svært lite av. Nå skal jeg også gå over til mac, så blir isåfall bare CS eller C&C for nostalgien sin skyld en veldig sjelden gang. Tenker da IPS-panel eller liknende er veien å gå? Har sett meg ut noen, men vingler frem og tilbake. Noen som kjenner disse to modellene eller andre som kan være noe? Er disse i hver sin klasse? Asus PA248Q Samsung S24D590P Hva med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå