Jan Høydal Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 --Abuse-- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Nesten helt på trynet...:-) Flippet bildet slik at det så ut som hun lyttet etter noe. Da ble det en mening med bildet for min del. Det kan jo selvfølgelig være at hun lytter etter noe i kjelleren....Teknisk er det som vanlig flott fra deg. Skarpt med fint lys og s/hv, Ikke overaskende, men kledelig. Veldig hyggelig å se deg igjen forresten:-) Godt nytt år! Endret 2. januar 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Nesten helt på trynet...:-) Flippet bildet slik at det så ut som hun lyttet etter noe. Da ble det en mening med bildet for min del. Det kan jo selvfølgelig være at hun lytter etter noe i kjelleren.... Teknisk er det som vanlig flott fra deg. Skarpt med fint lys og s/hv, Ikke overaskende, men kledelig. Veldig hyggelig å se deg igjen forresten:-) Godt nytt år! Takker for det Pentaxen - og Godt Nytt År til deg også Ja, den med lyttinga tenkte jeg faktisk ikke på - men ser den mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg