AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Om TS kaller det vorspiel eller forplay eller forspill er irrelevant, det er opp til ham. Jeg vet at mange forbinder ordet vorspiel med "pre-party", men "pre-party" på tysk er "vortrinken". Ferdig med den saken, videre diskusjon om emnet kan tas i egen tråd eller på pm til dem man ønsker. TS: Er ikke veldig erfaren med ereksjonssvikt personlig, men jeg har en teknikk som har funket et par ganger med lignende problemer. Jeg tror dette er noe som skjer i hodet ditt (psykosomatisk), altså at det ikke er fysisk. Muligens fordi du føler deg under hennes liga, at du er nødt å prestere veldig høyt for å kompensere for at hun er "bedre" enn deg. Men nok om det. Teknikken. Åpenbart vil det kunne ha en negativ effekt for deg om du "stresser" med å holde penisen stiv, spesielt om hun stresser deg. Hva med å prøve å slutte å stresse totalt, rett og slett gi litt faen, og tenke "jaja, så er den slapp, greit det :)". Dette er teknikk som jeg har utviklet de siste fem årene på egen hånd etter jeg etter noen ubehagelige hendelser i barndommen har blitt "hjemsøkt" av visse tanker i tide og utide. Men jeg har i senere tid oppdaget at dette er en teknikk som du vil finne igjen i klassisk meditasjon, "mindfulness" osv. La frykten for ereksjonssvikt komme og passere. Ikke tenk "Faen faen faen, nei nei, slapp av nå, pust dypt ut, dette går bra, hun er jo dritdigg, er ingen grunn til at du ikke skal være hard nå, går bra dette, faen jeg ser hun er skuffet, noe må skje snart." Anerkjenn at den er der, men prøv å identifiser den som en tanke og ikke noe mer. Et fakta. Noe som kan skje eller som ikke kan skje. Det er ikke opp til deg, du er ikke herre over den avgjørelsen. Frigjør deg fra det. La penis leve sitt eget liv. For å sammenligne med noe, du har kanskje opplevd hvor vanskelig det kan være å sovne om du faktisk prøver å sove? Du ligger der i sengen din og tenker "mmm nå var jeg avslappet gitt, ingen stopper meg fra en god åttetimers søvn nå" og du ender opp med å ligge i to timer med tankene dine. Men om du sitter oppe og prøver å se på film eller leser en bok (uten at du er bevisst på at du skal bli trøtt) kan det være veldig enkelt å sovne? Et forslag, i alle fall. Takk for svar! Ja, jeg har lest flere steder om liknende teknikker. At man skal erkjenne tanken, men bare la den passere. For min del er det ofte lettere sagt enn gjort. Men jeg bør som du sier, lære meg å gi litt faen. Jeg har blitt ekspert i å bekymre meg over alle salgs ting, ting som distraherer meg da vi skal ha sex. Skal til sexolog i dag, høre hva hun har å si om saken. Tusen takk til alle som har kommet med tips og innspill, setter skikkelig pris på det. Tar gjerne i mot mer:) Anonymous poster hash: 6e4a5...f77 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Fokuser på henne i stedet for penisen din. Altså, slikk, fingre og gi henne orgasmer uten penetrering. Anonymous poster hash: 07cfd...3e2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå