Heinseberg Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hei Skulle gjerne hatt et treningsprogram som øker muskelmasse generelt. Tenker mest arm og bein. Hadde dette: Benkpress variant. 4 sett 4-6 reps. Pendleyrow, t-bar row eller kabelroing. 4 sett 6-8 reps Pushpress, skuldepress eller sittende skulderpress alle med stang. 3 sett 4-6 reps Pullups, chins eller nedtrekk. 4 sett 4-6 reps Smal benkpress eller dips. 3 sett 4-6 reps Men, var nok ikke det beste alterativet fikk jeg høre. Noen med anbfealing av program? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mitt personlige tips til deg er: les denne: http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/ernaring/Fagstoff/media3811.media 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Hva skjedde egentlig med denne tråden og dette programmet? Gadd du i det hele tatt å lese noe som stod der, eller dreit du bare i det? For 90% av det du spør om står faktisk i di notatene der! Endret 18. januar 2015 av Corey Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Virker veldig interessant, skal printes og leses! Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Nei dreit ikke i det. Har ikke lest alt, men sikkert 70% av det. Mye viktig der, som jeg tar med meg videre. Skal lese meg ferdig, men måtte prioritere noe annet først. Programmet derimot er ute av bildet. Leste videre om det og fant ut at det ikke var noe for meg. Så prioriterte kosthold en stund før jeg satt meg inn i et nytt program. Landet til slutt på dette: http://www.bodybuilding.com/fun/shortcut-to-size.html Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Du måtte prioritere noe annet? Feks bullshit program som du fant på fitnessbloggen? Med andre ord så har du ikke lest programmet, det mest anerkjente hypertrofi programmet i Norge, konstruert av Olympiatoppen og ikke en skribent med en kjøpt PT-tittel (som det programmet du skal kjøre nå tydeligvis er lagt av... Hvem faen som gidder bruke 2 dager i uken på Abz). Programmet forklarer kosthold og reps og hvordan du skal utføre reppene, hvor mange set, hvor lange pauser. Men jeg sier som Hodgetwins: Do whatever the FUCK you wanna do !!! PS: Jeg avslutter med et vennlig hint: Neste gang du skal spør om noe i DST, så les FØRSTEPOSTEN FØRST! Endret 18. januar 2015 av Corey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå