Frezhedits1 Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg har en ny kingston SSD(240gb) og en gammel HDD(1tb). OS'en er på HDD og jeg har lyst til å få OS over til SSD og deretter rense HDD helt og beholde det jeg har på SSD. Dette ble kanskje litt rotete ,men hva er det beste måten å gjøre det på? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 formater HDD og installer ny OS fra USB stick. Finnes flere guides på det på norsk. "hvordan installere windows USB" 1 Lenke til kommentar
Frezhedits1 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 formater HDD og installer ny OS fra USB stick. Finnes flere guides på det på norsk. "hvordan installere window Jeg har en windows cd + key som står på maskinen , funker det å? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 formater HDD og installer ny OS fra USB stick. Finnes flere guides på det på norsk. "hvordan installere window Jeg har en windows cd + key som står på maskinen , funker det å? Ja, spørs om innstillingene i bios er satt til at maskinen booter fra CD, men ta backup av det du skal beholde, sett i CD og start maskinen. Hvis innstillingene er ok vil du boote inn i windows install og får mulighet til å formatere harddiskene før du installerer OS på nytt. Lenke til kommentar
Frezhedits1 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 formater HDD og installer ny OS fra USB stick. Finnes flere guides på det på norsk. "hvordan installere window Jeg har en windows cd + key som står på maskinen , funker det å? Ja, spørs om innstillingene i bios er satt til at maskinen booter fra CD, men ta backup av det du skal beholde, sett i CD og start maskinen. Hvis innstillingene er ok vil du boote inn i windows install og får mulighet til å formatere harddiskene før du installerer OS på nytt. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 En ting til , kan jeg koble fra hdd på en måte og ta inn windows cd ,deretter laste ned windows på ssd Du kan vel det, men hvorfor? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 den vil jo en eller gang nå dvd somm boot-able device, når den ikke finner noe på usb, hdd, og lan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå