Bytemare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Søker spesielt gaming partnere til å spille Diablo med, helst med mic slik at det blir noe sosialt også Absolutt uten modda items, 100% legit gameplay slik Blizzard designet det. Er aktiv omtrendt hver eneste kveld på boxen. GT: Bytemare77 Håper på flust av svar Endret 2. januar 2015 av Bytemare Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Har spilt en del i jula, men nå som hverdagen treffer så vet jeg ikke hvor mye det blir fremover. Du kan sikkert legge meg til uansett: benjjoh88 Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Kult! Jeg hadde deg faktisk på lista fra før Bare si fra hvis vil gruppe opp en kvelding og skravle litt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Søker spesielt gaming partnere til å spille Diablo med, helst med mic slik at det blir noe sosialt også Absolutt uten modda items, 100% legit gameplay slik Blizzard designet det. Er aktiv omtrendt hver eneste kveld på boxen. GT: Bytemare77 Håper på flust av svar I fare for å være litt noob her, men med umodda items, mener du da den muligheten til å fjerne egenskaper, for eks. str og så legge til andre ? Eller mener du gems også ? Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Søker spesielt gaming partnere til å spille Diablo med, helst med mic slik at det blir noe sosialt også Absolutt uten modda items, 100% legit gameplay slik Blizzard designet det. Er aktiv omtrendt hver eneste kveld på boxen. GT: Bytemare77 Håper på flust av svar I fare for å være litt noob her, men med umodda items, mener du da den muligheten til å fjerne egenskaper, for eks. str og så legge til andre ? Eller mener du gems også ? hehe nei, alt som kan gjøres ingame i diablo er selvsagt helt legit. Modda items er modifiserte items av andre, for å oppnå høyere verdier enn spillet er laget for. Dvs, dem ødlegger spillet for seg selv og andre Jeg ønsker å spille diablo slik blizzard har designet det, uten at items har blitt rørt av moddere/hackere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå