Gå til innhold

Forhandlere av pistoler fra SIG Sauer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som kjenner gode forhandlere av pistoler fra SIG Sauer i Norge? Og ikke minst hvor man får klarhet i prisene her til lands?

Hvorfor googler du ikke? :) Men du kan jo spøre på "Kammeret.no"

 

Sikkert fordi 90% av resultatene ofte peker på lenker hvor det står akkurat det samme som du skrev.. "Google it!".

Lenke til kommentar

 

 

 

Sikkert fordi 90% av resultatene ofte peker på lenker hvor det står akkurat det samme som du skrev.. "Google it!".

Tull! Du får opp minst en våpenforettning, som reklamerer for SIG. At en får opp artikkler om div. typer Sig, på div forum, er naturlig.

 

Editt: Tok et nytt søk nå, KUN ET søk og skrev "SIG Sauer". Og fikk opp 3 hjemmesider til forhandlere, på 1. side.

Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som kjenner gode forhandlere av pistoler fra SIG Sauer i Norge? Og ikke minst hvor man får klarhet i prisene her til lands?

Hvorfor googler du ikke? :) Men du kan jo spøre på "Kammeret.no"

 

Sikkert fordi 90% av resultatene ofte peker på lenker hvor det står akkurat det samme som du skrev.. "Google it!".

 

Tull! Du får opp minst en våpenforettning, som reklamerer for SIG. At en får opp artikkler om div. typer Sig, på div forum, er naturlig.

 

Editt: Tok et nytt søk nå, KUN ET søk og skrev "SIG Sauer". Og fikk opp 3 hjemmesider til forhandlere, på 1. side.

 

Vel, trådstarter spurte etter gode forhandlere av SIG.. Da er det klart at han spør oss om kanskje har erfaring fra forskjellige forhandlere.

Hjelper lite å google etter en forhandler når man ikke har noe kjennskap til dem fra før..

 

Bedre og hjelpe forumdeltakerene enn å bortvise dem til andre forum \ nettsteder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Vel, trådstarter spurte etter gode forhandlere av SIG.. Da er det klart at han spør oss om kanskje har erfaring fra forskjellige forhandlere.

 

De forhandlere som aventerer, er de som selger disse våpnene! Og søker han GODE forhandlere, bør han til et forum, med pistolskyttere! På nevnte forum er det tusner av dem, i tilegg kommer andre skyttere og jegere. Så, det er et naturlig sted å søke.

 

Hvorfor skal jeg søke, for han? Importør og forhandlere kan skifte, fra år til år. Og da det er mange år siden jeg kjøpte min og ikke har hatt noe behov for ennå en pistol fra dem, er jeg selv ikke oppdattert. Ellers hadde jeg svart direkte. Det er stadig folk som spør om ting, de kunne søkt opp selv. Det er derfor jeg nevner det, med søket.

 

Jeg bortviser ingen. Men anbefaler andre forum, der jeg mener det er hensiktsmessig. Gjelder også dette forumet. Men, det "slår begge veier". Jeg har da annbefalt dette forumet, andre steder også.

Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...