Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lyst på ei venninne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en del venninner opp gjennom årene (jeg er gutt). Noen har jeg selvsagt blitt litt betatt av, men det har særdeles lite å gjøre med utseendet. Når man blir kjent med en person, kan også mindre attraktive personer bli interessante. Man blir venner fordi man har noe felles, og da er et av kriteriene for å bli betatt til stede.

Men jeg har også hatt (veldig) pene venninner som jeg ikke har hatt følelser for annet enn vennskap. Men akkurat hva som gjør at jeg ikke har falt for de, kan jeg ikke svare på. Jeg tror rett og slett ikke det er en fasit på spørsmålet.

Lenke til kommentar

Er egentlig bare å finne en jente du ikke finner attraktiv eller føler noe tiltrekning for. Hvis du er tiltrukket og dere får god kjemi vil du mest sannsynelig falle for henne. Det sier seg egentlig selv.

Har hatt mange venninner, men de fleste jentevennskapene jeg har hatt dør ut fordi grunnen til at de vil være venner er fordi de enten vil noe mer, eller kun er ute etter tjenester/oppmerksomhet/bekreftelse. Vennskap basert på en av de tingene varer ikke og det er egentlig bare slitsomt.

Ser ikke helt poenget med å finne seg en venninne når du like gjerne kan finne deg en kjæreste som du også kan være venn med.

Lenke til kommentar

er litt redd for forpliktelser så har ikke gått i forhold enda, kanskje jeg burde finne meg kjæreste heller.Anonymous poster hash: e6e34...c25

Ehh, det høres ut som om du trenger en fuckfriend, ikke en venninne.

Har hatt det, det varer bare en liten stund egentlig.

For det blir alltid følelser inn i bildet..

Anonymous poster hash: e6e34...c25

Lenke til kommentar

gutter og jenter kan ikke være venner

En myte, som ikke stemmer.

Jeg er selv bevis på det, og kjenner flere andre. Hvis man ikke kan være venn med en person av det annet kjønn uten at det blir følelser med i bildet, så forteller det mer om en selv enn om hele befolkningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er selv bevis på det, og kjenner flere andre. Hvis man ikke kan være venn med en person av det annet kjønn uten at det blir følelser med i bildet, så forteller det mer om en selv enn om hele befolkningen.

Enig, jeg var kjempegod venn med bestemor.

• Liker 4
Lenke til kommentar

beklager, skrev feil.... jeg mente:

MENN og jenter/damer kan ikke være venner, guttepjokker kan være venner med kosebamsen sin til og med......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...