AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 savner å ha ei venninne.. Men jeg klarer ikke bare å ha dem som venn! Hvordan være med ei jente uten å bli betatt av hun, og få følelser osv. Anonymous poster hash: e6e34...c25 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Finn en stygg en. Hvis han er stygg selv, så er selv en stygg en attraktiv.. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Egen erfaring stemmer godt med Ruddes råd. Endret 2. januar 2015 av Battaman Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 er nok ikke det. Anonymous poster hash: e6e34...c25 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Finn en stygg en. Hvis han er stygg selv, så er selv en stygg en attraktiv.. Finn en bitch da Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har hatt en del venninner opp gjennom årene (jeg er gutt). Noen har jeg selvsagt blitt litt betatt av, men det har særdeles lite å gjøre med utseendet. Når man blir kjent med en person, kan også mindre attraktive personer bli interessante. Man blir venner fordi man har noe felles, og da er et av kriteriene for å bli betatt til stede. Men jeg har også hatt (veldig) pene venninner som jeg ikke har hatt følelser for annet enn vennskap. Men akkurat hva som gjør at jeg ikke har falt for de, kan jeg ikke svare på. Jeg tror rett og slett ikke det er en fasit på spørsmålet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 gutter og jenter kan ikke være venner 3 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Er egentlig bare å finne en jente du ikke finner attraktiv eller føler noe tiltrekning for. Hvis du er tiltrukket og dere får god kjemi vil du mest sannsynelig falle for henne. Det sier seg egentlig selv. Har hatt mange venninner, men de fleste jentevennskapene jeg har hatt dør ut fordi grunnen til at de vil være venner er fordi de enten vil noe mer, eller kun er ute etter tjenester/oppmerksomhet/bekreftelse. Vennskap basert på en av de tingene varer ikke og det er egentlig bare slitsomt. Ser ikke helt poenget med å finne seg en venninne når du like gjerne kan finne deg en kjæreste som du også kan være venn med. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Finn en stygg en. I mørkret er alle jenter grå... Jeg foreslår at du finner deg en lespe (eller en feminin homse). Da er jo alt håp ute og du kan konsentrere deg om vennskapet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva er det egentlig en venninne kan tilby? Jeg kan godt være vennlig med kvinner men kan ikke helt se hva jeg skulle få ut av ett vennskap... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 er litt redd for forpliktelser så har ikke gått i forhold enda, kanskje jeg burde finne meg kjæreste heller. Anonymous poster hash: e6e34...c25 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 er litt redd for forpliktelser så har ikke gått i forhold enda, kanskje jeg burde finne meg kjæreste heller. Anonymous poster hash: e6e34...c25 Ehh, det høres ut som om du trenger en fuckfriend, ikke en venninne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 er litt redd for forpliktelser så har ikke gått i forhold enda, kanskje jeg burde finne meg kjæreste heller.Anonymous poster hash: e6e34...c25 Ehh, det høres ut som om du trenger en fuckfriend, ikke en venninne. Har hatt det, det varer bare en liten stund egentlig. For det blir alltid følelser inn i bildet.. Anonymous poster hash: e6e34...c25 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 gutter og jenter kan ikke være venner En myte, som ikke stemmer. Jeg er selv bevis på det, og kjenner flere andre. Hvis man ikke kan være venn med en person av det annet kjønn uten at det blir følelser med i bildet, så forteller det mer om en selv enn om hele befolkningen. 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 gutter og jenter kan ikke være venner Kan være fuckfriends. 2 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 gutter og jenter kan ikke være venner En myte, som ikke stemmer. Jeg er selv bevis på det, og kjenner flere andre. Hvis man ikke kan være venn med en person av det annet kjønn uten at det blir følelser med i bildet, så forteller det mer om en selv enn om hele befolkningen. Enig, jeg var kjempegod venn med bestemor. 4 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Gutter og jenter kan være venner. Vært venner med jenter i flere år jeg :O 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 gutter og jenter kan ikke være venner En myte, som ikke stemmer. Jeg er selv bevis på det, og kjenner flere andre. Hvis man ikke kan være venn med en person av det annet kjønn uten at det blir følelser med i bildet, så forteller det mer om en selv enn om hele befolkningen. beklager, skrev feil.... jeg mente: MENN og jenter/damer kan ikke være venner, guttepjokker kan være venner med kosebamsen sin til og med...... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er vel heller menn som klarer å være venner med kvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå