Moskus Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg er på jakt etter mange LED-lenker med julebelysning, enten 12V (foretrukket) eller 24V. Ser du noe, så gi meg et hint! 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Jernia hadde 50% salg, så jeg kjøpte 3-400 meter... Kun varm-hvit riktignok, jeg trenger også noe skikkelig hvit. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 hehe, skal du pynte huset som en amerikaner? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Det er håpet! Synkronisert til musikk. Sitter og leker meg med DMX (en ArtNet ethernet controller fra DMXking.com), min gamle BCF2000 (motoriserte digitale mixepult), et MIDIkeyboard, noen RGB-led-lenker og QLC+. Ja, det er morsomt! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 (For future reference) Slik ble resultatet i år: Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Kult! Skulle likt å sett en behind the scene video av det der. Endret 8. desember 2015 av GeneralVirus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Tja... jeg skal iallfall klare å hoste opp noen bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-A7VIlhBsZy Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kult fra ett automasjonssted - men de ledningene hadde ikke overlevd lenge om du hadde vært naboen min! Står det der og kjører kontinuerlig? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Kult fra ett automasjonssted - men de ledningene hadde ikke overlevd lenge om du hadde vært naboen min! Står det der og kjører kontinuerlig? Nei. Kun når det er mørkt (fra 06:00 til soloppgang, og fra solnedgang til 23:00). Men seriøst; naboene er faktisk overraskende positive. Bare hyggelige tilbakemeldinger. Endret 8. desember 2015 av Moskus Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hehe, Er lyden tilgjengelig ute også ? Det var kanskje HER jeg skulle ha postet min litt roligere versjon med "lys under syrinen" Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Lyden er tilgjengelig med FM-radio på 88,8 MHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå