banansplitt™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Edit: Kjenner jeg begynner å bli drittlei av at det bare er gamle Pool og City spillere i Sumo sitt studio. Idag er det vel attpåtil 2 av dem... Det er en grunn til at de bare får fatt i tidligere Pool- og City-spillere, og ikke f.eks. tidligere United-spillere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvertfall ikke Phil Thompson. Trevor er hvertfall semiprofesjonell. Phil er jo en parodi på "ekspert"-kommentator. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Arsenal-fans på Manu-kampen..? Synes jeg hører "Na na na naaa Girooouud" 0_o Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Shit, er det så stor forskjell på når det blir mørkt i England/Norge? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Shit, er det så stor forskjell på når det blir mørkt i England/Norge? Her jeg er i England går sola ned om litt under 30 min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Yeovil styrer kampen jo. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skulle ikke kampen begynne kl. 16? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Evans inn for McNair kanskje? Må han på død og liv kjøre 3 bak? Få inn Di Maria eller noe.. edit: ser ut til han fortsetter, ja. Endret 4. januar 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skulle ikke kampen begynne kl. 16?Nei. 16:30 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Nest best i denne kampen også.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Nest best i denne kampen også..Det eneste Yeovil har vært gode på er å ligge kompakt og forsvare. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Nest best i denne kampen også..Det eneste Yeovil har vært gode på er å ligge kompakt og forsvare.De styrte første halvdel av omgangen, og har vært gode i press hele veien. United har kommet seg litt de siste ti. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er ingen unnskyldning for ikke å lede til pause. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Herregud så mye sløvt spill offensivt.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vi må virkelig skjerpe oss her. Flere amatørmessige feil. Enkle pasninger som blir slått for upresist. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan vi snart legge 3-5-2 på hylla. LvG er vel ikke dum? Må vel se at det bare ikke funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå