Gå til innhold

Kamptråd - Yeovil Town vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frykter undervurdering og en ny MK Dons kamp

Tror nok vi er mer forberedt nå. Uvandt 3-5-2 + reservelagsspillere + nylig skadefrie spillere var ingen god blanding, men hadde vi spilt mot MKD nå med akkurat samme spillere og taktikk så hadde det sikkert gått langt bedre.

Håper uansett at vi starter med 4 bak, og helst uten Evans. Han var katastrofe mot MKD, akkurat som i de fleste andre kampene han har spilt denne sesongen.

Eller så vil jeg se Wilson og Januzaj fra start, og Carrick (er han skadefri?) i midtforsvaret sammen med McNair/Blackett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vi må bare droppe 3-5-2. Gutta forstår ikke hvordan de skal spille den. Burde bli grei seier 0-4.

Gi de en sjanse til å få det inn, det er ikke uten grunn at Van Gaal gjør det slik. Vi ligger faktisk på en tredje plass, med en tilsynelatende ubrukelig formasjon ifølge hovedprosenten av forumbrukerene. Jeg er ikke positiv til formasjonen, men jeg tror ved tid og litt spillerbytter at det kan gjøre godt for laget.

Lenke til kommentar

Vi ligger på 3plass pga DDG. Uten han hadde vi vært i sumpa sammen med pool. Drittformasjon.

Enig, mange av resultatene våre lyver kraftig. Dersom f.eks Lindegaard hadde stått mot Southampton, Arsenal og Liverpool er det ikke usannsynlig at vi hadde stått med 0 poeng istedenfor 9 på disse kampene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vi ligger på 3plass pga DDG. Uten han hadde vi vært i sumpa sammen med pool. Drittformasjon.

Du kan tenke sånn, til det svarer jeg om vi ikke hadde hatt 45 skader så hadde vi ligget der vi ligger nå med Lindegaard. Vi er Manchester united, om en spiller presterer bra så skal det være forventet. Jeg har et håp om at vi fikser denne formasjonen og gjør en vanvittig bra neste sesong, med et helt nytt forsvar. Personlig så savner jeg Blind, følte vi hadde mye mer kontroll på midtbanen med han.

Må legge til at Carrick har spilt veldig bra i det siste.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Jeg syntes at det er et greit laguttak. Jeg syntes Pereira burde ha startet fremfor Fletcher. Jeg håper Di Maria og Januzaj kommer inn i løpet av 2.omgang. Ellers håper jeg Wilson og Falcao scorer ihvertfall 1 mål hver.

Anderson på benken? Spiller Fletcher elendig, eller United leder 10-0, så greit for meg.

Phil Jones har klart seg i 21 dager, og Jonny Evans 27 dager? :O

Virker som trioen Evans, Smalling og Jones er friske nå. Hvor lenge varer dette?

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Falcao ble byttet ut mot Stoke for å starte mot Yeovil :rofl: Blir vel ikke stort mer patetisk enn akkurat det.

Edit: Kjenner jeg begynner å bli drittlei av at det bare er gamle Pool og City spillere i Sumo sitt studio. Idag er det vel attpåtil 2 av dem...

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...