Latias Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 The Football Association Challenge Cup, 3. runde 04-01-2015 Kl. 16:30 @ Huish Park Stadium Vises på: TV 2 Sport Premium / BT Sport Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Frykter undervurdering og en ny MK Dons kamp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Frykter undervurdering og en ny MK Dons kamp Tror nok vi er mer forberedt nå. Uvandt 3-5-2 + reservelagsspillere + nylig skadefrie spillere var ingen god blanding, men hadde vi spilt mot MKD nå med akkurat samme spillere og taktikk så hadde det sikkert gått langt bedre. Håper uansett at vi starter med 4 bak, og helst uten Evans. Han var katastrofe mot MKD, akkurat som i de fleste andre kampene han har spilt denne sesongen. Eller så vil jeg se Wilson og Januzaj fra start, og Carrick (er han skadefri?) i midtforsvaret sammen med McNair/Blackett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Vi må bare droppe 3-5-2. Gutta forstår ikke hvordan de skal spille den. Burde bli grei seier 0-4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Vi må bare droppe 3-5-2. Gutta forstår ikke hvordan de skal spille den. Burde bli grei seier 0-4. Gi de en sjanse til å få det inn, det er ikke uten grunn at Van Gaal gjør det slik. Vi ligger faktisk på en tredje plass, med en tilsynelatende ubrukelig formasjon ifølge hovedprosenten av forumbrukerene. Jeg er ikke positiv til formasjonen, men jeg tror ved tid og litt spillerbytter at det kan gjøre godt for laget. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Vi ligger på 3plass pga DDG. Uten han hadde vi vært i sumpa sammen med pool. Drittformasjon. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Vi ligger på 3plass pga DDG. Uten han hadde vi vært i sumpa sammen med pool. Drittformasjon. Enig, mange av resultatene våre lyver kraftig. Dersom f.eks Lindegaard hadde stått mot Southampton, Arsenal og Liverpool er det ikke usannsynlig at vi hadde stått med 0 poeng istedenfor 9 på disse kampene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Word. Men tar det jeg. Så lenge vi er i topp 4 come May er jeg fornøyd. Og alle vet vi blir bedre til neste sesong med LvG. Uten tvil. Tror vi tar denne her ganske greit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Interessant å lese denne her, tenkte å dele den her, passer bra til anledningen http://thescore.thejournal.ie/man-united-exeter-1863290-Jan2015/?utm_source=twitter_self Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Vi ligger på 3plass pga DDG. Uten han hadde vi vært i sumpa sammen med pool. Drittformasjon. Du kan tenke sånn, til det svarer jeg om vi ikke hadde hatt 45 skader så hadde vi ligget der vi ligger nå med Lindegaard. Vi er Manchester united, om en spiller presterer bra så skal det være forventet. Jeg har et håp om at vi fikser denne formasjonen og gjør en vanvittig bra neste sesong, med et helt nytt forsvar. Personlig så savner jeg Blind, følte vi hadde mye mer kontroll på midtbanen med han. Må legge til at Carrick har spilt veldig bra i det siste. Endret 4. januar 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Denne hadde jeg helt glemt / fortrengt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Interessant/litt overraskende at vi spiller 352 selv med Shaw/Rafael. Mtp motstanden, så virker det som om LvG har begynt å kjøre det helt konsekvent. Kanskje Anderson får litt spilletid også Endret 4. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Hvor er Pereira? Han skulle ha startet denne. Anderson på benken, lol. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Tenkte det samme; kult at Blackett, McNair og Wilson starter, med Pereira kunne godt startet foran Fletcher... (Evnt vært på benken foran Anderson, hehe). Endret 4. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Anderson foran Pereira. Fletcher foran noensomhelst. Januzaj på benk. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg syntes at det er et greit laguttak. Jeg syntes Pereira burde ha startet fremfor Fletcher. Jeg håper Di Maria og Januzaj kommer inn i løpet av 2.omgang. Ellers håper jeg Wilson og Falcao scorer ihvertfall 1 mål hver. Anderson på benken? Spiller Fletcher elendig, eller United leder 10-0, så greit for meg. Phil Jones har klart seg i 21 dager, og Jonny Evans 27 dager? :O Virker som trioen Evans, Smalling og Jones er friske nå. Hvor lenge varer dette? Endret 4. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Falcao ble byttet ut mot Stoke for å starte mot Yeovil Blir vel ikke stort mer patetisk enn akkurat det. Edit: Kjenner jeg begynner å bli drittlei av at det bare er gamle Pool og City spillere i Sumo sitt studio. Idag er det vel attpåtil 2 av dem... Endret 4. januar 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvor er Pereira? Han skulle ha startet denne. Anderson på benken, lol. Som noen nevnte for noen dager siden (var kanskje deg det?); ender vel opp som Pogba og blir en stor stjerne i en utenlandsk storklubb uten at vi får en eneste penny for det. At Anderson fortsatt spiller for United er for meg en liten gåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå