MotoG Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Farger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Virkelig spennende og fargerikt utsnitt ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fint fargerikt bilde Melvin ? Hilsen Leif ????? Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Nesten som et fargeskrin oppe i skråningen. Et bofellesskap som gjør inntrykk. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Skikkelig fargepalett her. Fint komponert med skråvinkel. Kanskje kunne himmelen vært halvert spesielt da øvre del gir litt inntrykk av møkkete farger som man ville si på malerspråket. Her fordi blåfargen i himmelen er lagt i en mørk tone. Skulle jeg også blande min personlige smak inn i dette også ville jeg fjerna den øverste "byggeklossen" i høyresiden ved hjelp av kloning. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Tusen takk for kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg