MrCusNT Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hei. Jeg har lett på google, men som jeg ser er det ikke noe konkret svar. Derfor spør jeg her. Hva er nytt i PC versjonen av spillet? Jeg skal forhåndsbestille det, men vil bare spørre. Takk. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mer enn 10 fps i byene, Var så vidt jeg kom meg gjennom historien på PS3. Kommer til å skaffe meg det kun for modding. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 er kun snakk om mer stabil fps viss du sammenligner med ps4/xbox1 utgavene, resten forblir det samme, sammenligner du med ps3/xbox360 så er både grafikk og fps oppgradert Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mer enn 10 fps i byene, Var så vidt jeg kom meg gjennom historien på PS3. Kommer til å skaffe meg det kun for modding. Tror noe er galt med PS3-en din. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Samme som PS4 og Xbox one vel, såkalte Next-Gen GTA V, ikke PS3 og Xbox 360 utgaven. Mulig Rockstar legger til noe mer i updates i fremtiden, hvem vet.. den som lever får se osv.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mer enn 10 fps i byene, Var så vidt jeg kom meg gjennom historien på PS3. Kommer til å skaffe meg det kun for modding. Tror noe er galt med PS3-en din. Tror ikke det, testet på xbox360 også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Blir vel ikke noe nytt utenom bedre grafikk og forhåpentligvis bedre flyt i spillet. Du får jo mulighet for first person view som jeg ser frem til, vet ikke om det allerede er på de nyeste konsollene. Man får bedre fartsfølelse og gjør det mye enklere å skyte folk midt i øye eplet Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mer enn 10 fps i byene, Var så vidt jeg kom meg gjennom historien på PS3. Kommer til å skaffe meg det kun for modding. Tror noe er galt med PS3-en din. Tror ikke det, testet på xbox360 også Fungerer glimrende på X360n min iallefall. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fungerer glimrende på X360n min iallefall. Er nok bare lavere krav. 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Samme som PS4 og Xbox one vel, såkalte Next-Gen GTA V, ikke PS3 og Xbox 360 utgaven. Mulig Rockstar legger til noe mer i updates i fremtiden, hvem vet.. den som lever får se osv.. Rockstar kjører nokk samme oppdateringer på ps4/xb1/pc men ps3/x360 blir nokk hengende bak og vil forsvinne etter noen år da de gamle konsollene avsluttes Blir vel ikke noe nytt utenom bedre grafikk og forhåpentligvis bedre flyt i spillet. Du får jo mulighet for first person view som jeg ser frem til, vet ikke om det allerede er på de nyeste konsollene. Man får bedre fartsfølelse og gjør det mye enklere å skyte folk midt i øye eplet first person er på begge de nye konsollene Endret 2. januar 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Blir vel ikke noe nytt utenom bedre grafikk og forhåpentligvis bedre flyt i spillet. Du får jo mulighet for first person view som jeg ser frem til, vet ikke om det allerede er på de nyeste konsollene. Man får bedre fartsfølelse og gjør det mye enklere å skyte folk midt i øye eplet Det hørtes vondt ut Godt det bare er et spill Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Dette ser jeg fram til Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ifra PCGamer: the game "will take full advantage of the power of PC to deliver across-the-board enhancements including increased resolution and graphical detail, denser traffic, greater draw distances, upgraded AI, new wildlife, and advanced weather and damage effects for the ultimate open world experience." It will also come with a video editor "designed for advanced movie-making," Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fungerer glimrende på X360n min iallefall. Er nok bare lavere krav. 10 fps er da også 10 fps om du har lavere krav eller ikke. Funker helt fint på min PS3 også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Var det nå i slutten av Januar det er release? Frister å forhåndskjøpe, men har lovt meg selv å aldri gjøre det igjen, så får vente å se om dere plages med alskens bugs å ting først Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 60 fps i en stor åpen verden som i GTA V blir helt sykt på PC. Og om vi får VR iløpet av 2015....damn sier jeg bare. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tror det kommer til å selge helt enormt. Er skikkelig dødfront på PC og har vært det lenge. Masse skuffende spill, så å endelig få en Rockstar tittel nå i Januar tror jeg er midt i blinken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Dødfront på PC? Kan ikke si jeg kjenner meg igjen der men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 *mine innlegg Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 60 fps i en stor åpen verden som i GTA V blir helt sykt på PC. Og om vi får VR iløpet av 2015....damn sier jeg bare. Jupp. Men man må nok ha brukt en del penger på maskinen sin for å få maks ut av GTA. Men VR i et slikt spill hadde vært absolutt fantastisk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå