AfterGlow Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Og i tillegg kommer den med nye Firefox OS 2.0.LG lanserer gjennomsiktig mobiltelefon Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Litt forskjell på gjennomsiktig mobiltelefon og gjennomsiktig deksel.0xF Fx0* høres forøvrig ut som det skulle vært en bluescreen-skjerm. Endret 2. januar 2015 av sevs 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Fra artikkelen: ...det mulig å beskue innmaten i telefonen. Det eksostiske designvalget er visstnok ment... Eksostiske? 1 Lenke til kommentar
Midgarsormen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 "I klippet under kan du se en kjapp demonstrasjon av telefonen og Firefox OS 2.0." Fant ikke noe klipp under.... Magnlende link? Lenke til kommentar
666Lucifer Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ikke gjennomsiktig i det hele tatt. Umulig å se gjennom det der. Man ser gjennom den første mm. Det er dekselet som er gjennomsiktig. Det er veldig stor forskjell. Det som å ta på seg en regntrekk som er gjennomsiktig og si: " se, jeg forsvant" 2 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 gjennomskinnelig vil jeg heller si, men hv aer det de tenker på her? Jeg synes ikke denne var noe særlig lekker, også hadde den bare helt gjennomsnittelig hardware. Det eneste spennende er operativsystemet synes jeg. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hey, en Gameboy Color jo! 1 Lenke til kommentar
Skrotnes Jan Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Dette er vel resultatet av knallhard konkurranse. Vi ser at man strekker telefoner i alle tenkelige retninger. Innsiden er noe jeg bare vil se når jeg bytter simkort eller minnekort. Så for min del var ikke akkurat dette noe positivt. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (...) hv aer det de tenker på her? Jeg synes ikke denne var noe særlig lekker, også hadde den bare helt gjennomsnittelig hardware. Det eneste spennende er operativsystemet synes jeg. De ønsker å gjøre telefonen til en snakkis. For at operativsystemet skal nå ut til folk, må folk bli interessert. Og det finnes lite som vekker så lite oppmerksomhet som enda en svart smarttelefon. Nokia gjorde det samme med WP: knallfarger. Nå: synlig innmat. Får folk til å klare skille den fra Samsung Z1 og Sony Z2 og diverse merkers Oner og nexuser, og gjøre dem en anelse nyskjerrige. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Alt hvor en ser innmaten på syns jeg er direkte hesslig. Fra Glorete N64 kontrollere, Gameboy og PC-kabinett med innsyn fra siden, sleng på noen lys også så er det fullkomment. Æsj! Endret 5. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå