Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Brudd i hånd?

stasomfaen

Anbefalte innlegg

Var på hockeytrening for 3 dager siden og kolliderte med en annen. Var en bra trøkk, og hånda mi var mellom oss. Merket først etter trening at hånda var vond å røre på. Samme dagen etter.. Da merket jeg det bedre. Har ca. full rørlighet, men den var vond å bevege opp og sidelengs. Nå har det gitt seg litt, men når jeg beveger hånden utover eller innover til siden "stikker" det litt der jeg kjenner det kanskje er noe. Samme hvis jeg bøyer på og beveger tommelen.

Se på bildet for å se hvor det gjør "vondt".

Vil ikke si det gjør sånn kjempevondt, men kjenner det er et eller annet og det er ingen hevelse eller blåhet. Kjenner også litt hvis jeg trykker litt på punktet. Har sjekket litt og sett at det i såfall ville vært noe som fingerrotsbrudd eller noe slikt, men jeg har ingen anelse. Var på legevakta og legen var rask med å si han mente det ikke var noe. Kanskje bare en hevelse, men han så jo knapt på hånda.

De tok ikke røntgen på sykehuset på hamar og sa jeg måtte til elverum å gjøre det evt. Noe jeg ikke gadd i går, da jeg tenkte skulle se om det faktisk bare var noe forstuelse eller om det er noe annet.

Noen som kan si noe om dette? Erfaringer? Eller burde jeg dra rett og ta røntgen? Jeg pleier aldri å gå til lege og sånt med mindre jeg kjenner det er noe alvorlig, men dette var bare litt spesielt da det ikke er hovent, blått eller noen ting.

post-172488-0-17778600-1420213128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...