fotonisse Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det er slik jeg ønsker å kunne gjøre det ja. Når jeg skal legge ut et bilde, så velger jeg plasser i innlegg, er det der jeg gjør feil? Eller er det noe annet jeg ikke har kunnskap om.....? Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Endret 31. januar 2015 av fotonisse 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Dette ble feil gitt. Klarte å legge inn et større bilde nå, men skulle gjerne ha fjernet det vedlagte miniatyrbilde..... For når jeg forsøker å slette det minste bildet, så forsvinner også det store.... Forstår heller ikke hvorfor dette bilde blir lagt ved i dette innlegget her, men om jeg sletter det, så forsvinner begge bildene også fra forrige innlegg..... Helt klart noe jeg gjør feil, men hva.....? Endret 31. januar 2015 av fotonisse Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 De fleste her inne bruker flickr og når man deler bildene gjennom de så blir bildene automatisk stor. Tror ikke det er mulig å få bildet stort med kun bruk av forumet uten å få et lite bilde med på kjøpet sånn du får nå. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 De fleste her inne bruker flickr og når man deler bildene gjennom de så blir bildene automatisk stor. Tror ikke det er mulig å få bildet stort med kun bruk av forumet uten å få et lite bilde med på kjøpet sånn du får nå. Takk for info Lenke til kommentar
Populært innlegg awesnes Skrevet 31. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2015 Bilde... Sorry for OT: Jeg skjønner ikke helt hva vitsen med å bare legge inn et bilde uten å faktisk skrive hvordan man gjør det er jeg. Hadde vært en del mer hjelp for personen som spør hvis du faktisk hadde spandert på deg et par setninger på hvordan man gjør det. 13 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Så er første måned av året omme og vi trer inn i februar! 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) *slettet* Endret 31. januar 2015 av Nautica Lenke til kommentar
Heltgreitype Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Etter mye trist vintervær, så legger jeg ved noen "eventyrbilder" fra fjorårets vår =) Hva for noe blenderåpning har du brukt her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå