Blixus Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Heihei! Denne jenta, som jeg har vært av og på med nå siden 9.klasse (2år) har nå kommet meg laaaangt inn i hjertet... Hun er helt nydelig, rett og slett perfekt, og ikke minst veldig spesiell.Jeg var nettopp med henne, (istedet for festene jeg ble invitert til) avlyste jeg de, og var med henne, i hennes hus, alene. Vi så på film, hun hadde laget mat, dessert etc (gikk hjem i halv tre - tre tiden). Og dagen gikk, og kvelden kom, og jeg fikk 3 klemmer iløpet av stunden jeg var der (Som jeg ikke klarer å beskrive følelsen av, fordi det var fantastisk) Jeg faller mer og mer for denne jenta, og etter nyttårsafta klarer jeg ikke å tenke på noe annet en akkuratt hun. Jeg vet ikke hvordan det er for henne, men ettersom min forklaringen så jeg er likt litt av henne, men ikke noe veldig spesielt. Tingen er, at jeg blir frustrert over hvor mye jeg tenker på henne, joda det er flotte tanker og alt det der, men det ødelegger alt annet jeg gjør... Alt annet føles, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men meningsløst med henne i tankene. Jeg har aldri hatt følelser for en jente, eller noen andre, og har aldri sett på meg som en gutt som kan ha slike følelser. Men for denne jenta her, er noe noe magisk med.Hva skal jeg gjøre videre? er det endelige spørsmålet mitt... Endret 2. januar 2015 av Blixus Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 du er ung og forelsket... helt normalt. hva skal du gjøre? fuck her right in the pussy! 4 Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 du er ung og forelsket... helt normalt. hva skal du gjøre? fuck her right in the pussy! Hehe Joa, men slik er det ikke men hun... og jeg føler at jeg ligger laaangt foran henne i forholdet, om det i det hele tatt er noe :# Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 du er ung og forelsket... helt normalt. hva skal du gjøre? fuck her right in the pussy! Hehe Joa, men slik er det ikke men hun... og jeg føler at jeg ligger laaangt foran henne i forholdet, om det i det hele tatt er noe :# så du føler hun er mindre gira enn deg?.... neppe. hun er bare flinkere til å skjule det. Du vet, man skal ikke virke for gira med en gang Bare fortsett som du gjør, men hvis dere har tilbrakt mye tid sammen og er blitt litt fysiske med klemmer osv burde du avansere til kyssing rimelig raskt..... ganske kritisk fase det der mellom man berører hverandre til man kliner, den skal gjerne ikke ta mere enn 10 sekunder. 2 Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 du er ung og forelsket... helt normalt. hva skal du gjøre? fuck her right in the pussy! Hehe Joa, men slik er det ikke men hun... og jeg føler at jeg ligger laaangt foran henne i forholdet, om det i det hele tatt er noe :# så du føler hun er mindre gira enn deg?.... neppe. hun er bare flinkere til å skjule det. Du vet, man skal ikke virke for gira med en gang Bare fortsett som du gjør, men hvis dere har tilbrakt mye tid sammen og er blitt litt fysiske med klemmer osv burde du avansere til kyssing rimelig raskt..... ganske kritisk fase det der mellom man berører hverandre til man kliner, den skal gjerne ikke ta mere enn 10 sekunder. wow, av alle plasser jeg har prøvd å få svar av dette, har du gitt mening Tusen takk! Altså, jeg er en liten feiging, men har aldri fått hint etter kyssing etc. Jeg hadde aldri gått for det uten å være sikker... Hadde vi stått en fin plass, og jeg hadde fått hint, så hadde jeg gått for det.. Men slik som vi har gjort det til nå, har vi vært på kino, vært ute og gått ilag i 4 timer, snakket ilag på skole, (ikke nå lenger ,da hun går på en annen skole), så har jeg aldri fått noen følelser ut av henne som sier, "Kyss meg" eller, "jeg liker deg" Husker tilbake på facebook: Da hun sa, "Jeg liker deg også <3 " Men dette var tilbake i tid. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) *snip* *snap* så du føler hun er mindre gira enn deg?.... neppe. hun er bare flinkere til å skjule det. Du vet, man skal ikke virke for gira med en gang Bare fortsett som du gjør, men hvis dere har tilbrakt mye tid sammen og er blitt litt fysiske med klemmer osv burde du avansere til kyssing rimelig raskt..... ganske kritisk fase det der mellom man berører hverandre til man kliner, den skal gjerne ikke ta mere enn 10 sekunder. wow, av alle plasser jeg har prøvd å få svar av dette, har du gitt mening Tusen takk! Altså, jeg er en liten feiging, men har aldri fått hint etter kyssing etc. Jeg hadde aldri gått for det uten å være sikker... Hadde vi stått en fin plass, og jeg hadde fått hint, så hadde jeg gått for det.. Men slik som vi har gjort det til nå, har vi vært på kino, vært ute og gått ilag i 4 timer, snakket ilag på skole, (ikke nå lenger ,da hun går på en annen skole), så har jeg aldri fått noen følelser ut av henne som sier, "Kyss meg" eller, "jeg liker deg" Husker tilbake på facebook: Da hun sa, "Jeg liker deg også <3 " Men dette var tilbake i tid. Det er bare en måte å finne det ut på. På tide å bli mann blix. Neste gang dere sitter sammen, get physical, en arm rundt henne eller spørre om hun ikke vil sitte i armkroken osv...... gjerne pjusk henne litt i nakken.... ved første anledning, øyekontakt, ikke bryt den, hvis hun holder øyekontakt i 5 sekunder så er det det beste hintet du noen gang vil få fra en dame. go for the kiss..... Endret 2. januar 2015 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 *snip* *snap* så du føler hun er mindre gira enn deg?.... neppe. hun er bare flinkere til å skjule det. Du vet, man skal ikke virke for gira med en gang Bare fortsett som du gjør, men hvis dere har tilbrakt mye tid sammen og er blitt litt fysiske med klemmer osv burde du avansere til kyssing rimelig raskt..... ganske kritisk fase det der mellom man berører hverandre til man kliner, den skal gjerne ikke ta mere enn 10 sekunder. wow, av alle plasser jeg har prøvd å få svar av dette, har du gitt mening Tusen takk! Altså, jeg er en liten feiging, men har aldri fått hint etter kyssing etc. Jeg hadde aldri gått for det uten å være sikker... Hadde vi stått en fin plass, og jeg hadde fått hint, så hadde jeg gått for det.. Men slik som vi har gjort det til nå, har vi vært på kino, vært ute og gått ilag i 4 timer, snakket ilag på skole, (ikke nå lenger ,da hun går på en annen skole), så har jeg aldri fått noen følelser ut av henne som sier, "Kyss meg" eller, "jeg liker deg" Husker tilbake på facebook: Da hun sa, "Jeg liker deg også <3 " Men dette var tilbake i tid. Det er bare en måte å finne det ut på. På tide å bli mann blix. Neste gang dere sitter sammen, get physical, en arm rundt henne eller spørre om hun ikke vil sitte i armkroken osv...... gjerne pjusk henne litt i nakken.... ved første anledning, øyekontakt, ikke bryt den, hvis hun holder øyekontakt i 5 sekunder så er det det beste hintet du noen gang vil få fra en dame. go for the kiss..... Du har vel rett... Øyekontakt er ikke akkurat det vi sliter med.. ;-) Takk for tips, skal prøve å bli litt mer mann med henne neste gang :-D Rep for en rektig kar! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tips fra en litt eldre mann, du vil aldri forstå hintene som damer gir deg så slutt å se etter hints. Hvis du har lyst til å gjøre noe gjør du det, treffprosenten vil være lik det du opplever hvis du ser etter hint men du vil ha mange flere gode opplevelser 1 Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Tips fra en litt eldre mann, du vil aldri forstå hintene som damer gir deg så slutt å se etter hints. Hvis du har lyst til å gjøre noe gjør du det, treffprosenten vil være lik det du opplever hvis du ser etter hint men du vil ha mange flere gode opplevelser Wow :-O Alltid kjekt å få svar fra "litt eldre menn" :-D De som oftest er klokest ;-) Takker for innslag, og tar det til meg... :-) Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Henrik: Diskusjon.no's egen Cupido. Respect. Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Henrik: Diskusjon.no's egen Cupido. Respect. Haha så sant Kudos til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå