IngvaldNordland Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 working uphill 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Flotte kontraster og linjer! Gjør seg veldig bra i s/h! Liker! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Mange takk .mvh Ingvald Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ja, som Smort1 sier - bra utnyttelse av kontrastomfanget og monumentalt med kledelige linjer mvh Jan Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Ja, som Smort1 sier - bra utnyttelse av kontrastomfanget og monumentalt med kledelige linjer mvh Jan Mange takk for at du utrykket din mening om bildet. Det ligger kanskje motivmessigst til siden for de de fleste er opptatt av . mvh Ingvald Godt nytt år også Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg synes den halve personen til venstre ødelegger litt. Men da jeg forsøkte beskjæring fant jeg ingen god løsning etter å ha tatt mer og mer. Derfor var jeg inne på å fylle det området med svart som over. Men det er vel smak og behag som avgjør her i et bilde som er litt spesielt og spennende. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg synes den halve personen til venstre ødelegger litt. Men da jeg forsøkte beskjæring fant jeg ingen god løsning etter å ha tatt mer og mer. Derfor var jeg inne på å fylle det området med svart som over. Men det er vel smak og behag som avgjør her i et bilde som er litt spesielt og spennende. Roar Hei igjen Roar, en stund siden sist . Hadde også en disk. med meg selv om akkurat den sak. iom. vedkommendes sekundære rolle ble det kniven over for ikke tilføre for mye annet distraksjoner. Mvh ingvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg