AfterGlow Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 LG med oppsiktsvekkende spinkle modeller.Denne LCD-TV-en blir like tynn som en iPhone 6 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Når det står at den er like tynn som iPhone høres det ikke akkurat imponerende ut. iPhone er jo ikke kjent for å være tynn.... Bildekvaliteten på denne TVen blir nok dårlig i forhold til prisen regner jeg med. Får se hva de priser de til, må ligge et stykke under sine egne 20.000 kr OLED TVer. De er vel både tynnere, og har helt klart mye bedre bildet. 2 Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Denne skal bokstavlig talt limes på veggen =D Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 LG har vært veldig gode på TVer i det siste, Både når det gjelder design og kvalitet. Regner med de har lagt ut høyttaler i foten, eller har utrolig dårlig lyd. Selv har jeg en 60" med lydplanke i en fot jeg ikke bruker (veggmontert), bare fint å bli kvitt overflødig hardware Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Will it bend? O_o Jeg hadde ikke turt å kjøpe denne i butikk. Denne måtte blitt kjøpt på Elkj()p, inklusive montering. Er det egentlig et mål i seg selv at TV'n skal være tynnere enn f.eks. en bilderamme og dørkarm? Kanskje de burde leveres ferdig montert i bilderammer og dørkarmer... 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det er vel det at det skal være så tynn som mulig som presser opp prisen uten at man da tar hensyn til de andre behovene tynne skjermer har jo tendens til ikke få plass til høytalrer lenger som gir aksebtabel lyd skal man ha lyd i tilegg så kan man jo ikek si at skjermen er tynn lenger Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det er vel det at det skal være så tynn som mulig som presser opp prisen uten at man da tar hensyn til de andre behovene tynne skjermer har jo tendens til ikke få plass til høytalrer lenger som gir aksebtabel lyd skal man ha lyd i tilegg så kan man jo ikek si at skjermen er tynn lenger For ikke å nevne at produsenten tjener penger på både materialer spart og fraktomkostninger. Hvis dem tenker på miljøet når det gjelder slike skjermer, så vil jeg gjette på at flere kommer til å gå i stykker før dem har blitt hengt på veggen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå