Nilsen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Utvikler robot-ladekabel.I fremtiden vil Tesla-bilene kunne lade seg selv Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Bare for å være litt tett så må jeg si at den slangeroboten virker som alle kvinners drøm 2 Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Musk er fantastisk 2 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Er det noe denne mannen ikke får til? Må si at jeg er utrolig imponert over hva han og teamet har klart å gjennomføre. 2015 blir et spennende år Endret 2. januar 2015 av 007_ 1 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 sikkert mye enklere å lage en løsning ala robot støvsugere, altså en dokkingstasjon for bilen. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Og jeg som trodde de hadde vært i "CIA sin kjeller" og hentet frem den opprinnelige Tesla generatoren ! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mannen har jo penger, og da kan man ha råd til å være ekstra kreativ. Men, cred. for de kreative krumspringene til Musk. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Og jeg som trodde de hadde vært i "CIA sin kjeller" og hentet frem den opprinnelige Tesla generatoren ! Nei, de var i Stalin sin skjulte kjeller og hentet den andre Teslaen... Hadde de vært hos CIA så hadde det jo vært Prism de hadde kallet seg jo Lenke til kommentar
Kviler Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Lenge leve latskapen. Kanskje på tide å amputere kroppen og montere hjernen i bilen. Da trenger dere ikke hus engang, det holder med garasje. Og etter denne mutualistiske symbiosen med bilen kan dere endelig skryte av at dere er i stand til å parkere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå