fluffyninja Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hei jeg har en onkyo tx-nr636 forsterker som er koblet til grafikkortet på pcen med hdmi. jeg finner den i windows uten problemer, som skjerm og som lydenhet. denne forsterkeren har jo også mulighet for å få menyene på tven. jeg lurte på om det er noen som vet om det er mulighet for det når forsterkeren er koblet i pcen og ikke direkte i tv.takk på forhånd for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Du vil se menyene på forsterkeren på PCen? - Isåfall må du koble en utgang på forsterkeren inn på en inngang på PCen - og da må grafikkortet ditt ha mulighet til å kjøre signaler inn (evt bruke en USB-boks f.eks) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Altså bruke pc skjermen som video ut skjerm? Hvis du har en vanlig pc skjerm med hdmi inngang så bør det gå det, men da tror jeg du må koble rett i skjermen og ikke via pc. Ellers så får du jo opp menyene på tv skjermen da, om den er koblet slik den "skal", og samtidig koblet til pc Lenke til kommentar
fluffyninja Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 ser vel ut til at løsningen må bli å koble tven direkte i forsterkeren min i steden for i pcen. men da må jeg anskaffe meg en lengre hdmi kabel, kjører TV + pc skjerm så det er litt avstand da forsterkeren står i andre enden av rommet. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Den receivern har vel støtte for remote-app http://www.onkyousa.com/Products/remote_apps.php?source=indexWell og det finne såvidt jeg skjønner Windows applikasjoner for den samme bruken om man googler. Dekker kanskje noe av bruken du tenkte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå