FrihetensRegn Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=tpeIS25jhK4 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Men dette tror da ikke venstresidens folk på. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Nei det beste er å lukke øynene og si til seg selv at alt er rosenrødt og at alt kommer til å gå så bra bare man betaler skatt, hever trygd og holder kjeft. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Nei det beste er å lukke øynene og si til seg selv at alt er rosenrødt og at alt kommer til å gå så bra bare man betaler skatt, hever trygd og holder kjeft. Man må på ingen måte angripe islam og det denne ideologien står for. Jeg har i mange år diskutert islam og dens ideologi. Venstresidens disipler er ikke seine med å dra rasismekortet, for de ser på islam som en rase innenfor menneskeheten. Enkelte snakker om minoriteter, selv om islam dyrkes av milliarder. Men, venstresiden ser altså ut til og støtte denne barbariske ideologien. Og som man ser i videoen. En mengde skjeggete mannfolk som gladelig rekker sin hånd opp og støtter drap. Hvor er kvinnene? 3 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Men dette tror da ikke venstresidens folk på. Joda, jeg har ingen problemer med å tro på at det kan samle seg en haug av "ekstremist" muslimer i et lokale som benekter at de er ekstremister. men hvorfor stoppe der? hvorfor ikke stille opp på Jehovas vitners neste stevne og spør dem hvor mange som tror harmageddon kommer til å inntreffe innen de neste 10 år for eksempel. Kan vi ut fra de svarene konkludere med at flertallet kristne tror harmageddon er rett rundt hjørnet? Dette er en video fra islamnet for pokker. Jeg håper ingen er så lavpannet at de tror dette er hva flertallet av muslimer i Norge står for. 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Men dette tror da ikke venstresidens folk på. Joda, jeg har ingen problemer med å tro på at det kan samle seg en haug av "ekstremist" muslimer i et lokale som benekter at de er ekstremister. men hvorfor stoppe der? hvorfor ikke stille opp på Jehovas vitners neste stevne og spør dem hvor mange som tror harmageddon kommer til å inntreffe innen de neste 10 år for eksempel. Kan vi ut fra de svarene konkludere med at flertallet kristne tror harmageddon er rett rundt hjørnet? Dette er en video fra islamnet for pokker. Jeg håper ingen er så lavpannet at de tror dette er hva flertallet av muslimer i Norge står for. Lavpannet om man tror på det man ser, er jo et ikke ukjent ord dere ofte bruker. Her skal meningsmotstandere stigmatiseres må vi da forstå. Jeg tror på ingen måte at en vanlig troende muslim i gata støtter steining og drap. Jeg kjenner mange muslimer og er faktisk venner med fler. Men, det er ikke dem som styrer, det er Imamene. Det er dem som er farlige. Det jeg savner er vanlige muslimer som reiser seg opp mot disse ekstreme religiøse. Vi har sett at man i dag våger og tale dem i mot. Unge muslimske kvinner har mer baller en skjeggete mannfolk. Så det er bra. Men det er ennå en lang vei og gå. Du tror vel heller ikke at jeg er spesielt begeistret ovenfor andre religioner og sekter? For meg er religiøsitet noe som bør bekjempes gjennom økt kunnskap. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg tror på ingen måte at en vanlig troende muslim i gata støtter steining og drap. Jeg kjenner mange muslimer og er faktisk venner med fler. Men, det er ikke dem som styrer, det er Imamene. Det er dem som er farlige. Det jeg savner er vanlige muslimer som reiser seg opp mot disse ekstreme religiøse. Vi har sett at man i dag våger og tale dem i mot. Unge muslimske kvinner har mer baller en skjeggete mannfolk. Så det er bra. Men det er ennå en lang vei og gå. Du tror vel heller ikke at jeg er spesielt begeistret ovenfor andre religioner og sekter? For meg er religiøsitet noe som bør bekjempes gjennom økt kunnskap. Dette du skriver over her høres bra ut. Men det forhindret deg altså ikke i din første post her fra å "skrive under" på sannhetsgehalt-et i videoen. For å sette det litt i perspektiv blir dette som å kreve at alle kristne må gå aktivt ut og fordømme Arild Edvardsens lære, eller Jehovas vitners. Det høres jo for de fleste håpløst dumt ut. Men det er altså det vi skal ha rett til å forvente av de ekte "moderate" muslimer i Norge? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Dette du skriver over her høres bra ut. Men det forhindret deg altså ikke i din første post her fra å "skrive under" på sannhetsgehalt-et i videoen. For å sette det litt i perspektiv blir dette som å kreve at alle kristne må gå aktivt ut og fordømme Arild Edvardsens lære, eller Jehovas vitners. Det høres jo for de fleste håpløst dumt ut. Men det er altså det vi skal ha rett til å forvente av de ekte "moderate" muslimer i Norge? Jeg mener at mange på venstresiden har et altfor naivt forhold til islam, altså ideologien. Man skal ikke diskutere dette virker det som. Tenker spesielt på folk fra SV og andre radikale miljøer. Det kan virke som at flere moderate muslimer selv er mer kritisk til mye av tolkningene i koranen en disse er. Det som undrer meg er hvorfor det har blitt slik? Kristendommen har vi kuet for mange år siden. Det er fult ut akseptert å kritisere kristne og deres livssyn, uten og bli stemplet som rasist og annet tull. Venstresiden selv er langt mer kritisk til kristendom og kristne en til islam og muslimer. Feministene våger ikke en gang og berøre kvinnesynet mange i islam har og praktiserer. Hvorfor er det slik? Frykter disse folka selv islam? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg er enig med deg i mye av det du skriver her. Men du kan ikke "skrive under" på et innlegg som første posten her, og så være forbauset over at det er vanskelig å få til saklig debatt om temaet? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg er enig med deg i mye av det du skriver her. Men du kan ikke "skrive under" på et innlegg som første posten her, og så være forbauset over at det er vanskelig å få til saklig debatt om temaet? Tenker du på det første innlegget mitt? Men det er vel slik, at folk ytterst på venstresiden ikke vil erkjenne at det er muslimer som står for dødsstraff av homofile og ved utroskap? Selvsagt ikke alle. Men som jeg har skrevet. Jeg mener enkelte, spesielt på venstresiden har en for naiv holdning til islam og jeg har i mange år spurt hvorfor? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Men dette tror da ikke venstresidens folk på. Joda, jeg har ingen problemer med å tro på at det kan samle seg en haug av "ekstremist" muslimer i et lokale som benekter at de er ekstremister. men hvorfor stoppe der? hvorfor ikke stille opp på Jehovas vitners neste stevne og spør dem hvor mange som tror harmageddon kommer til å inntreffe innen de neste 10 år for eksempel. Kan vi ut fra de svarene konkludere med at flertallet kristne tror harmageddon er rett rundt hjørnet? Dette er en video fra islamnet for pokker. Jeg håper ingen er så lavpannet at de tror dette er hva flertallet av muslimer i Norge står for. Jeg tror ikke muslimer flest støtter steining og jeg tror ikke at flertallet av de som hever armene på videoen støtter det heller. De har ikke mot nok til å la være å rekke opp hendene. Husk hvor de er! Endret 2. januar 2015 av Thonord Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Steining som dødsstraff for utroskap er helt greit, så lenge flertallet er tilhengere - norske demokrater Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Steining som dødsstraff for utroskap er helt greit, så lenge flertallet er tilhengere - norske demokrater Det kan fort bli slik, om det blir flertall. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Vel vi har allerede masse eksempler på straffer som ikke har noen som helst sammenheng med skaden som den "kriminelle" har påført andre: narkotika, hjemmebrenning, snøskuterkjøring, glødelamper, trappetrinnhøyder, tigging, etc, etc ... http://en.wikipedia.org/wiki/Victimless_crime Endret 2. januar 2015 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Du har rett, forsåvidt - men hvis narkotikaen er uren, heimerten viser seg å inneholde metanol osv... vil det DA være greit å tiltale noen for f.eks. mord? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Vel vi har allerede masse eksempler på straffer som ikke har noen som helst sammenheng med skaden som den "kriminelle" har påført andre: narkotika, hjemmebrenning, snøskuterkjøring, glødelamper, trappetrinnhøyder, tigging, etc, etc ... http://en.wikipedia.org/wiki/Victimless_crime Tullelover og straffer for ingen ting er det mye av her i det Norske sosialdemokratiet. Heldigvis er noen nå fjernet. Men vi har ennå en lang vei for og få vår frihet. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Du har rett, forsåvidt - men hvis narkotikaen er uren, heimerten viser seg å inneholde metanol osv... vil det DA være greit å tiltale noen for f.eks. mord? Får du tak i rein heroin på gata, ja da har du svært gode kontakter. Heroin holder maks en renhet på 30 % og da får du kvalitet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Du har rett, forsåvidt - men hvis narkotikaen er uren, heimerten viser seg å inneholde metanol osv... vil det DA være greit å tiltale noen for f.eks. mord? Får du tak i rein heroin på gata, ja da har du svært gode kontakter. Heroin holder maks en renhet på 30 % og da får du kvalitet. Du ser forhåpentligvis poenget mitt - produktet avviker fra normal kvalitet, og ender med skade/dødsfall. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Du har rett, forsåvidt - men hvis narkotikaen er uren, heimerten viser seg å inneholde metanol osv... vil det DA være greit å tiltale noen for f.eks. mord? Får du tak i rein heroin på gata, ja da har du svært gode kontakter. Heroin holder maks en renhet på 30 % og da får du kvalitet. Du ser forhåpentligvis poenget mitt - produktet avviker fra normal kvalitet, og ender med skade/dødsfall. Man har et valg på hva man kjøper og hva man inntar i sin egen kropp. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Du har rett, forsåvidt - men hvis narkotikaen er uren, heimerten viser seg å inneholde metanol osv... vil det DA være greit å tiltale noen for f.eks. mord? Får du tak i rein heroin på gata, ja da har du svært gode kontakter. Heroin holder maks en renhet på 30 % og da får du kvalitet. Du ser forhåpentligvis poenget mitt - produktet avviker fra normal kvalitet, og ender med skade/dødsfall. Man har et valg på hva man kjøper og hva man inntar i sin egen kropp. Selvsagt, men kjøper man etanol og blir servert Metanol har man blitt svindlet, og selv uten pengegodtgjørelser må giver være sikker på at innholdet er riktig. Det samme må også gjelde narkotika. Dette er intet annet enn mord, og må straffes deretter. Da snakker jeg selvsagt om de tilfellene hvor det er noe galt, ikke når produktet er slik det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå