Ovidia2 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Winter wonderland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ja, her var'e jaggu mye hvitt. Fint et par blekrosa hender og ditto ansikt med rødt hår bryter med helheten. Fint komponert - og nå har vel snøen stryki sin kos igjen som det har blitt mildvær. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mye hvitt som Roar sier, så jeg så ikke hjortehodet som hun holder med en gang. Lurer på hva hun stirrer på? Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk Roar og Rune! Ja det var meningen at det skulle bare være hvitt og at man kun skal ane eller lete efter detaljene i bildet.. for å få et dust inntrykk. Det er tatt i motlyst og litt overeksponert for å forsterke denne følelsen også. Dagen efter var frosten borte og i dag dro modellen tilbake til Sverige der hun bor. Min beste venninne som jeg har kjent i 10 år. MVH Tove Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Lekker, men var det kanskje litt for hvitt? Men du skriver at det skulle bare väre hvitt så da blir det rett.... Endret 2. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Nydelig,første som slo meg var reisen til Narnia. Moden og flott modell som passer inn i den difuse verden du har skapt her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg