Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Chating

Anbefalte innlegg

Hei. Eg e inne på ei side som heiter tagged. Der kan du chatte med menn/damer. Kanskje du kan finne ein partner. Eg fekk kontakt med ei dame som såg veldig søt ut. Ho ville prate med meg. Dette hende i dag 07.15. Ho var i Filippinene. Dei er mange timar foran Norge. Eg sa me kunne prate seinare når eg var ferdig på jobb. Så svarer ho ok. Men så kom ein siste beskjed frå ho. Anyway I'm a ladyboy. Eg tenkte at ho eller han vil eg ikkje prata med. Kva ville dere ha gjort her? Er dette snakk om ein transvestitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det er en ladyboy en person som er født mann (eller gutt), som av ulike grunner identifiserer seg som kvinne, eller i alle fall velger å fremstå som mer kvinnelig. Noen tar dette valget i veldig ung alder, og det er vanlig å ta kjønnshormoner som faktisk vil forårsake (kvinnelig) brystdannelse, lysere stemme etc. Mer tør jeg ikke si. Men penis er absolutt tilstede.

Hovedproblemet her, slik jeg ser det, er ikke at hun er ladyboy men at hun bor i Fillipinene? Om du ikke er en reiselysten kar. Jeg tenker at du må ta stilling til selv om du er interesert i å innlede et forhold med en som bor ca. 20 timers reise unna (minst) og som har penis.

I motsetning til personen over ser jeg ikke nødvendigvis noe negativt i nettdating, men jeg tror du vil ha langt mer gevinst i å finne deg en person som bor innenfor kongeriket. Uansett, lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...