Tor Rasmussen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Etter å ha lest VG's anmeldelse av SSX3 hvor de ga spillet en 6'er kjøpte jeg det i går. Min mening er at spillet ikke er en sekser. Banene er overhodet ikke så fengende som i SSX tricky. jeg har ikke lenger den gode følelsen og herlige lyden av kram snø som pakker seg under brettet i svinger, de har tatt vekk noen av favorittriksene mine og det åpne landskapet opplever jeg som rotetet enkelte ganger. Uansett, jeg lurer på hvordan jeg kan komme meg til hytten (lodge) raskest mulig ? Når jeg har tjent litt penger og ønsker å øke mine stats må jeg til hytten. Eneste måte jeg har funnet ut å nå hytten på er å velge transport, komme meg til et fjell for så å måtte kjøre nedover i opp til 3 eller 4 minutter før jeg når hytten. Synes det er uaktuelt å måtte kjøre nedover bakkene i 4 minutter hver gang jeg vil justere litt på stats'ene mine. Fines det noen snarvei, tastetrykk eller menyoption jeg kan velge for å havne rett i hytten ? Lenke til kommentar
matricus Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har ikke funnet ut av det enda, men om du starter på det første fjellet er det ikke langt å kjøre før du er ved hytten. Jeg synes ssx 3 var veldig artig! Synes det er veldig forbedret fra 2eren. Lenke til kommentar
-c- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hehe man trykker enkelt og greit på "startknappen" -----> Freeride..... så velger man bare den banen der lodge og en eller annen ting er........vips, man slipper å vase rundt i 4 min for å komme til lodgen. det burde du nesten prøvd før du postet det i forum. Lenke til kommentar
cysiam Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er jo enkelt da. Jeg synes SSX var veldig bra forløbig. Jeg har bare spilt det en halv dag da. Men skal game mer ikveld!! Var litt vanskeligere i starten. Men har fått opp endel stats nå! Synes über triks er kule! Og synes spillet er bedre. Med litt mer å "gjøre". Eneste feilen jeg finner forløbig er at det Lagger! (hakker litt, for ikke nerder) Når det er mye eksplosjoner og lys. Men når det er masse snø på fjellet så er det smoooth! Musikken og følelsen i spillet er herlig! Men tror det er slik som i THUG at man lærer mer triks etterhvert som man for mer stats. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er jo enkelt da. Jeg synes SSX var veldig bra forløbig. Jeg har bare spilt det en halv dag da. Men skal game mer ikveld!! Var litt vanskeligere i starten. Men har fått opp endel stats nå! Synes über triks er kule! Og synes spillet er bedre. Med litt mer å "gjøre". Eneste feilen jeg finner forløbig er at det Lagger! (hakker litt, for ikke nerder) Når det er mye eksplosjoner og lys. Men når det er masse snø på fjellet så er det smoooth! Musikken og følelsen i spillet er herlig! Men tror det er slik som i THUG at man lærer mer triks etterhvert som man for mer stats. La meg gjette, dette er PS2 versjonen ? Xbox versjonen går jo "super-uberglatt" for å si det på SSX Min personlige mening er at dette spillet er langt bedre enn forgjengerene. Mye friere og bedre også, bedre kontroll, mer fartsfølelse og bedre designet baner. Dønn stabilt konsept som ikke kan bli bedre Til lodge så velger du så klart på freeride og Green Station hvis du er på Peak1 også tar det ti sek før du er der.. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kommer det til pc? Syntes at ssx tricky var kjempetøft Syns isåfall at det er kjipt at det bare er til konsoller! Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 håper dte kommer er ordentlig kult snowboard spill til pc snart å det mangler ! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kjøpte ssx3 for tre timer siden, og kun etter få minutter satt jeg og tenkte på hvor mye annet fint jeg kunne fått for de 550 kronene... :grine: Lenke til kommentar
cysiam Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 La meg gjette, dette er PS2 versjonen ? Xbox versjonen går jo "super-uberglatt" for å si det på SSX Ja PS2 versjonen! Er PS2 patriot!! Dessuten er det online på PS2. Siden Microsoft skal ha så teit politikk på Xboxlive. Så vill ikke EA lage SSX3 live.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå