Datguy96 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg er interessert om hva folk fikk på løpetesten på sesjon del 2, og hvor de havnet ut i fra det. Lenke til kommentar
bareetdyr Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg var 20 sek unna kravet. Kom først inn i sjøforsvaret, men så sendte jeg to søknader og kom inn i luftforsvaret. Dret meg ut og trente ikke på forhånd Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg var 20 sek unna kravet. Kom først inn i sjøforsvaret, men så sendte jeg to søknader og kom inn i luftforsvaret. Dret meg ut og trente ikke på forhånd hvilken tid løp du på ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Klarte 12 min på løpetesten. Det skulle visst være rett over (kanskje på) gjennomsnittet. Gjennomsnittlig på styrke også. Ble satt til Luftforsvaret, men etter litt masing ble jeg satt til Sambandsbataljonen Var inne i Mai-måned, så omtrent alt var opptatt den gangen. Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Klarte 12 min på løpetesten. Det skulle visst være rett over (kanskje på) gjennomsnittet. Gjennomsnittlig på styrke også. Ble satt til Luftforsvaret, men etter litt masing ble jeg satt til Sambandsbataljonen Var inne i Mai-måned, så omtrent alt var opptatt den gangen. trente du mye før sesjon? leste at 11:30 er gjennomsnitt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Trente svært lite. Trente da bare spesifikt på den mølletesten. To-tre ganger i uken, og kanskje ikke mer enn en måned i forveien. Lenke til kommentar
bareetdyr Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg var 20 sek unna kravet. Kom først inn i sjøforsvaret, men så sendte jeg to søknader og kom inn i luftforsvaret. Dret meg ut og trente ikke på forhånd hvilken tid løp du på ? tror minstekravet er 9 min ellernoe. Så 08:40 da Lenke til kommentar
bareetdyr Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Klarte 12 min på løpetesten. Det skulle visst være rett over (kanskje på) gjennomsnittet. Gjennomsnittlig på styrke også. Ble satt til Luftforsvaret, men etter litt masing ble jeg satt til Sambandsbataljonen Var inne i Mai-måned, så omtrent alt var opptatt den gangen. trente du mye før sesjon? leste at 11:30 er gjennomsnitt Det du bør trene på er løpe med stigning. Problemet mitt var ikke kondisen, det var melkesyre. Stigning og fart øker for hvert minutt. Hele løpetesten er på 10 min. 6 av dem skal man gå. Men det blir ganske bratt å løpe etterhvert skal jeg si deg så når du trener løp med høy stigning. De fleste jenter havner på rundt 9-10 minutter. Med gutter vet jeg ikke. Lenke til kommentar
eikebeike Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Løp på 13.00, styrke veldig dårlig (under gjennomsnittet). Ønsket meg til Panserbataljonen, og fikk plass der. Innrykk i august Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Løp på 12 minutter, mye bedre enn forventet og har skaffa meg plass på Garden etter skuffende beskjed at jeg har plattfot og vil få karakter 7 på bein som ikke er bra nok for 2bt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå