Gå til innhold

Løpetid og hvor du havnet etter del 2.

Datguy96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte 12 min på løpetesten. Det skulle visst være rett over (kanskje på) gjennomsnittet. Gjennomsnittlig på styrke også.

Ble satt til Luftforsvaret, men etter litt masing ble jeg satt til Sambandsbataljonen :)

Var inne i Mai-måned, så omtrent alt var opptatt den gangen.

Lenke til kommentar

Klarte 12 min på løpetesten. Det skulle visst være rett over (kanskje på) gjennomsnittet. Gjennomsnittlig på styrke også.

Ble satt til Luftforsvaret, men etter litt masing ble jeg satt til Sambandsbataljonen :)

trente du mye før sesjon?

leste at 11:30 er gjennomsnitt :)

Lenke til kommentar

Jeg var 20 sek unna kravet. Kom først inn i sjøforsvaret, men så sendte jeg to søknader og kom inn i luftforsvaret. Dret meg ut og trente ikke på forhånd :)

hvilken tid løp du på :) ?

tror minstekravet er 9 min ellernoe. Så 08:40 da :)

Lenke til kommentar

trente du mye før sesjon?

leste at 11:30 er gjennomsnitt :)

Det du bør trene på er løpe med stigning. Problemet mitt var ikke kondisen, det var melkesyre. Stigning og fart øker for hvert minutt. Hele løpetesten er på 10 min. 6 av dem skal man gå. Men det blir ganske bratt å løpe etterhvert skal jeg si deg ;) så når du trener løp med høy stigning. De fleste jenter havner på rundt 9-10 minutter. Med gutter vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...