Ursidae Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har et akvarium på 100l der plantene visner hele tiden.fiskene yngler i hytt og pine og klarer seg utmerket, men plantene visner.noen tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre planteholdet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Bedre lys? Mer næring? Tilsette CO2? Hva med litt mer info? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 hvilke lys, aner jeg ikke.^men jeg har en slik "growth promoter" en liten boks med små grønn/brune piller som skal hjelpe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Lys er vel egentlig det viktigste. Hjelper ikke hvor mye tilsettninger osv. du har i, har ikke planten riktig lys trives de ikke. Prøvd å fjerne "growth promoter"? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 growtpromoter har ejg ikke brukt før i dag, fannt dem i roteskuffen,la ned noen få tabeletter og skal på dyrebutikken i dag og kjøpe nye lysrør, forhåpentligvis er de bedre enn de jeg har nå. hvor mye koster brukbare lysrør til akvarier egentlig? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Kjøp helst 6500k lysrør, pris aner jeg ikke, men det spørs på type og lengde lysrør. Om det løser problemet aner jeg ikke, kan være vannet som gjør det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå