AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hei. I noen uker å har det klødd en del i rumpa (ikke konstant men kommer noen ganger tilbake. Kanskje før 4-5 ganger dagen men nå mere annenhverdag). Før klødde det veldig ofte, men nå har det gitt seg mer. Dette er rundt rumpehullet. Det kommer også NOEN ganger blod på dasspapiret når jeg tørker meg. Ikke masse altså, bare pittelitt og ikke mørkt blod. Har lest meg frem på nettet at det kan være sår eller lignende, men har ikke hatt noen smerter i det heletatt. Jeg er veldig redd for å måtte operere. Har prøvd å se inn i rævva i et speil, men ser ikke noe spessielt. Kan noen si meg hva dette kansje kan være? Gutt, 17 år. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 http://www.apotek1.no/mage-tarm/hemoroider Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kan også være småmark: http://www.apotek1.no/mage-tarm/smaamark 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Faen nå ble jeg rett og slett kvalm og bekymret :/ Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 I og med at det går bedre med kløinga, ikke like ofte som før så håper jeg at det er på bedringens vei. Jeg har blødd før, det tror jeg rett og slett er at vi har et veldig hardt og ubehagelig dopapir hos mamma. Jeg spurte pappa om det med kløinga og ha sa det kunne være kostholdet mitt. Jeg spiser veldig usunt, og er ikke i mye aktivitet. Jeg har sittet veldig mye i ro i det siste. Kan det være grunne til kløinga? Spurte mamma og hun sa at blod på dopapiret er helt ufarlig og at det skjer til de fleste i blant. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Foreldre har to moduser: ufarliggjøringsmodusen og panikkmodusen. Gå til lege og få avklart hva det er. Er du heldig, så er du jo kvitt problemet sporenstreks. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 http://www.lommelegen.no/legesvar/blod-i-avf%C3%B8ringen-12 Det er som legen selv her beskriver helt sikker noe forbigående, men det er alltid bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 La oss si at jeg drar til legen hva kommer de til å gjøre? Må jeg må noe kjørt oppi rævva? Snakka med pappa nå, han sa at han hadde hatt noe lignende før, men at det gikk over. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det verste som kan skje er at legen stikken en finger oppi å kjenner litt etter å kansje vil ha en avføringsprøve. Absolutt ikke noe å være redd eller flau for, dette er noe de fleste leger gjør flere ganger i uken om ikke dagen, når en blir eldre blir en og innkallet til faste sjekker som involverer det samme, så dette er helt rutine for dem. Lenke til kommentar
anonymisen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 kan jo være en slags kjønnsykdom, vist du har har analtsamleie. du bør gå å kjekke deg, tenk om du har fått hiv Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hei. I noen uker å har det klødd en del i rumpa (ikke konstant men kommer noen ganger tilbake. Kanskje før 4-5 ganger dagen men nå mere annenhverdag). Før klødde det veldig ofte, men nå har det gitt seg mer. Dette er rundt rumpehullet. Det kommer også NOEN ganger blod på dasspapiret når jeg tørker meg. Ikke masse altså, bare pittelitt og ikke mørkt blod. Har lest meg frem på nettet at det kan være sår eller lignende, men har ikke hatt noen smerter i det heletatt. Jeg er veldig redd for å måtte operere. Har prøvd å se inn i rævva i et speil, men ser ikke noe spessielt. Kan noen si meg hva dette kansje kan være? Gutt, 17 år. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Må bli nøye til og vaske deg rundt hullet, kjør på med såpe og varmt vann.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Har nok ikke hatt analt samleie. Er jomfru. Har ikke klødd på 2 dager nå. Dusjer hver morgen hver kveld. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har nok ikke hatt analt samleie. Er jomfru. Har ikke klødd på 2 dager nå. Dusjer hver morgen hver kveld. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Er jo ikke det jeg sier... du må jo vaske deg som normale mennesker gjør. holder ikke med bare skinka Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Ikke bruk såpe, det klør bare mer. Spyl skikkelig med kjølig vann. Det finnes en slags spray mot dette (jeg har ikke prøvd den) som Thomas Giertsen ble nødt til å reklamere for pga et veddemål. Den selges på apotek. Ac3 heter den. Edit: Det var visst ikke spray. Endret 2. januar 2015 av Tåkelur 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Det har gitt seg betraktelig med kløinga nå, har ikke klødd på ca 2 dager. Blør heller ikke hvis jeg tørker rumpa normalt. Før klødde det ganske ofte og fikk blod på do papiret. Tror jeg sir meg ferdig med dette. Takk for hjelpen alle Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Klødde litt igjen. Funnet ut at det ikke klør fra hullet men mer halebeinet. Pappa sier at det kan komme fra at jeg sitter mye i ro. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Klødde litt igjen. Funnet ut at det ikke klør fra hullet men mer halebeinet. Pappa sier at det kan komme fra at jeg sitter mye i ro. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Det har også klødd fra halebeinsområdet og ned til rompa for meg også, og det har kommet litt blod. Viste seg at det var en tvilling (abcess). http://nhi.no/pasienthandboka/hud/pussholdig-utslett-ekskl-akne/tvilling-pilonidalsykdom-8857.html?page=1 Ikke for å skremme deg altså, men er det som skjedde med meg ihvertfall Hvis det forverrer seg / det forsetter å komme blod, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med lege. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Tviler på at det er dette. Klør fra beinet og ikke huden. Har heller ikke fåtr noe slikt i baken, har klødd et parr uker men har gidd seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Kjente en kul da jeg tørka meg istad. Samme størrelse som en ert. Tror det er hemoroider så kjøper krem mot det. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Har kommet tilbake i det siste, så i dag morges var jeg hos legen (som jeg egentlig ikke liker), han fant ut at det kun var eksem. Fikk salve i mot det. Anonymous poster hash: a2f6d...936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå