Gå til innhold

Kartlegge stil


Gjest Bruker-369050

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-369050

Jeg vil så gjerne ha et "navn" på stilen min. Kanskje blir det enklere å finne klær på nettet om jeg vet navnet på stilen min. Hører jo navn, alt fra preppy til hipster, og jeg skulle så gjerne visst mer hva dette betyr.

Jeg har alltid likt det klassisk og enkelt. Liker feminine topper/gensere, og skjørt like mye som bukser. Synes og tunika er fint. Sommerkjoler synes jeg er deilig å gå med om sommeren. Liker ikke at det er for mange detaljer, men kan godt ha på meg smykke og et par enkle øredobber. Har og sansen for lange cardigans.

Av farger elsker jeg pastell om sommeren og litt mer dempede mørke farger om vinteren. Det verste jeg vet er når det blir masse mønstre på en gang og jeg synes det holder med to farger. Jeg har hatt sansen før for litt "40" talls schwung. Det hele begynte med en brun gammeldags veske jeg brukte til skolebruk, men får ikke helt til å gjennomføre den type stil helhetlig så jeg tror bare jeg holder meg til den klassiske enkle, kjedelige stilen. Men selv om jeg er klassisk, så liker jeg f.eks ikke høyhælte sko så veldig godt, og ikke når det blir for "stramt"- F.eks dressbukse og dressjakke, ala "forretningsstil". Så kanskje jeg har en blanding av klassisk/romantisk stil?

En annen ting jeg lurer på er om det er mer kledelig å gå med veske på universitetet? Jeg liker best sekk, men synes det ser litt "rart" ut når man f.eks har på seg tunika av en eller annen grunn. Det ser liksom litt krasj ut.


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-369050

Jeg skjønner det, men har ikke så lyst til å legge ut bilder av meg selv.
Skulle gjerne som sagt hatt en mer helhetlig stil, men vet ikke helt hvilke butikker jeg burde kjøpe i.
Handler mye på H/M, men synes noen av overdelene spesielt har en tendens til å være i litt dårlig kvalitet.

Tror jeg trenger noen råd. Elsker rette linjer, og ikke mønster, samt det feminine så sånn sett har jeg jo ikke noen vanskelig stil. Dog, å gå for helt klassisk stil sånn ala dressjakke og skjørt blir litt for "stramt" for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...