anon12234 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 den som intet våger intet vinner. Damer som er så forbanna "lure" og "beskytter hjertet sitt" ender opp single for alltid og når dem blir helt desperat finner dem seg første og beste, får barn, gifter seg og skilles..... lykke til. Det å bli såret er en del av gamet.... Trur du skal holde munn jeg, du som synes fitte er skikkelig tøft... trur du aldri har kjent mus, og synd er det lite som er tøffere enn det vel!? tøffeste jeg vet om i alle fall min største drøm å få kjenne det ja Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 den som intet våger intet vinner. Damer som er så forbanna "lure" og "beskytter hjertet sitt" ender opp single for alltid og når dem blir helt desperat finner dem seg første og beste, får barn, gifter seg og skilles..... lykke til. Det å bli såret er en del av gamet.... Trur du skal holde munn jeg, du som synes fitte er skikkelig tøft... trur du aldri har kjent mus, og synd er det lite som er tøffere enn det vel!? tøffeste jeg vet om i alle fall min største drøm å få kjenne det ja Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå