Walter_S Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Frosne kanoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Her er jeg litt inne på å kutte vekk den bølgende mørke pyntebården langs venstre ramme for å roe ned kanten.. Ellers trodde jeg du stort sett skyter med Nikon og ikke kanon mens vi andre synger i kanon og skyter med Canon. Ellers fint utsnitt pent siktet langs kanonløpet. Lys, speilinger, skarphet, farger og detaljer skal man heller ikke klage på. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hei! Henger meg på Roars kommentar her. Liker godt fargene og lyset i bildet! Kompen er også flott med kanonen som leder oss inn i bildet. Godt Nytt År! Hilsen tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fint at kanonen står klar til beskytte dere ! Et severdig bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Takk til Roar, TCL og Ragnar, for kommentar. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg