Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste.

Så det du sier er at du ikke vil være med noen?
Ikke i nærmeste fremtid tror jeg :/
Så når den tid kommer så nøyer du deg med en dårligere venn og kjæreste - det er jo det du sier.
Var ikke det jeg mente, kanskje det var feil skrevet av meg :p mente at jeg ikke vil være med noen i nærmeste fremtid, sa ingenting om at jeg ville finne en som var dårligere kjæreste eller venn. Var ihvertfall ikke ment slik :) Endret av Alice20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste du kan gjøre ovenfor han er å være ærlig. Si det gjerne på en pen måte, at du føler dere passer bedre som venner og at du ikke har den lidenskapen du vil ha hvis du skal være i et forhold. Du kommer til å såre han, men det er ikke til å unngå uansett.

Hvis du vil ta hensyn til han så unngår du å treffe andre gutter de neste månedene også, men tror ikke du skal satse på at det blir noe videre vennskap og hvis det skal fungere bør dere uansett kutte kontakt frem til begge har kommet seg videre. Hvis begge to fortsatt er intressert i et vennskap når alle følelser er borte så kan det fungere, men etter min erfaring kommer det ikke til å skje.

Ikke gå rett over til noe vennskap, om han så sier han vil, så er det bare destruktivt for han, det kommer sikkert til å bli slitsomt for deg også siden følelsene hans blir ikke borte over natta.

Takk for godt svar :) Er nok vanskelig det med vennskap ja..:/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...