Alice20 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jeg trenger noen råd angående å gjøre det slutt. Er i mitt første forhold nå, men føler ikke noe spesielt for fyren. Jeg er sur på meg selv for å ikke ha følelser for ham. Fordi han er den mest utrolige fyren jeg har møtt, han gjør alt for at jeg skal ha det best mulig, og minner meg på hver dag hvor høyt han elsker meg. Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste. Noen som kunne gitt noen tips til hvordan man gjør det slutt på best mulig måte? Noen som har vært i samme situasjon, så værsåsnill, del gjerne hvordan du løste det! Og tror dere det fortsatt er mulig å være venner, for jeg er fortsatt utrolig glad i ham, men som venner. Endret 1. januar 2015 av Alice20 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Å være venner funker bare hvis begge mener at det er best å gjøre det slutt. Hvis han fortsatt har følelser for deg så er det ikke så kult å være venn med deg når du hook'er opp med andre. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 SI det rett ut, ikke vent lenger. Du komme uansett til å knuse han. 5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 sånn var det med min første kjæreste også, var ingenting galt med henne men hallo, du trenger å ha flere kjærester enn 1 i livet. Bruddet var kjipt som brudd alltid er.... gjør det minst mulig kjipt, gjør det slutt, snakk sammen i 1-3 dager og "sørg" sammen som dere vil gjøre. Så er det bare å holde seg unna hverandre i gode minst 4 måneder. Helst lengere..... det å ha masse kontakt etter et brudd bare forlenger den kjipe tiden, jo mindre dere ser hverandre jo fortere kommer dere på andre tanker og blir klare for singellivet. Kjør på. kudos for å ikke gjøre det slutt for så å hoppe rett inn i et nytt forhold, sånn det skal gjøres. Å tørre være singel sier mye om en person i dag hvor få tør det. 5 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg trenger noen råd angående å gjøre det slutt. Er i mitt første forhold nå, men føler ikke noe spesielt for fyren. Jeg er sur på meg selv for å ikke ha følelser for ham. Fordi han er den mest utrolige fyren jeg har møtt, han gjør alt for at jeg skal ha det best mulig, og minner meg på hver dag hvor høyt han elsker meg. Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste. Noen som kunne gitt noen tips til hvordan man gjør det slutt på best mulig måte? Noen som har vært i samme situasjon, så værsåsnill, del gjerne hvordan du løste det! Og tror dere det fortsatt er mulig å være venner, for jeg er fortsatt utrolig glad i ham, men som venner. Husk følelser kan utvikle seg om du gir det litt tid, er ikke lett og finne utrolige folk som du nevner.. gi det litt tid og se hvordan det går, føler du det samme da, si at det ikke funker for deg, og ønsk personen lykke til Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 tror nok du kommer til å knuse han... Men han høres smått kjedelig ut, muligens noe av en tøffel... Nesten litt trist at sånne gutter ender opp med å bli dumpa vett... Meeen, folk får vel ofte som "fortjent" Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Men han høres smått kjedelig ut, muligens noe av en tøffel... Hvordan får du det inntrykket av det som er skrevet? Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Men han høres smått kjedelig ut, muligens noe av en tøffel... Hvordan får du det inntrykket av det som er skrevet? Jenter liker som oftest at gutter skal være en mellomting av badboy og gentleman. Som mann, så skal du ikke behandle henne som en prinsesse hele tiden (altså, ikke noe galt i å gjøre det noen ganger). Det skal være en fin balanse mellom det. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste. Så det du sier er at du ikke vil være med noen? 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Men han høres smått kjedelig ut, muligens noe av en tøffel... Hvordan får du det inntrykket av det som er skrevet? Jenter liker som oftest at gutter skal være en mellomting av badboy og gentleman. Som mann, så skal du ikke behandle henne som en prinsesse hele tiden (altså, ikke noe galt i å gjøre det noen ganger). Det skal være en fin balanse mellom det. Selvfølgelig.. Men å utifra 3 setninger karakterisere noen som kjedelig/tøffel er likevel imponerende. Lenke til kommentar
Alice20 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste.Så det du sier er at du ikke vil være med noen?Ikke i nærmeste fremtid tror jeg :/ Lenke til kommentar
Alice20 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Takk for mange gode svar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Du sier til han at dere må snakke sammen, og så sier du det samme som du sier over her. At du er glad i ham som en venn, men ikke noe mer, og at du ikke synes det er riktig å være sammen når du ikke elsker ham tilbake. Så gråter han sikkert og snørrer utover genseren din, mens du holder rundt ham og sier "så, så, du kommer til å finne noen som er mye bedre enn meg, som fortjener deg". Er du ekstra hyggelig så har dere breakup-sex. På forhånd har du samlet sammen tingene hans i en liten eske, så når han er på vei til å dra så gir du ham denne, mens han ser på deg med puppy eyes fulle av tårer. "Lykke til videre i livet", sier du og slipper han ut døren. The end. 1 Lenke til kommentar
Alice20 Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Du sier til han at dere må snakke sammen, og så sier du det samme som du sier over her. At du er glad i ham som en venn, men ikke noe mer, og at du ikke synes det er riktig å være sammen når du ikke elsker ham tilbake. Så gråter han sikkert og snørrer utover genseren din, mens du holder rundt ham og sier "så, så, du kommer til å finne noen som er mye bedre enn meg, som fortjener deg". Er du ekstra hyggelig så har dere breakup-sex. På forhånd har du samlet sammen tingene hans i en liten eske, så når han er på vei til å dra så gir du ham denne, mens han ser på deg med puppy eyes fulle av tårer. "Lykke til videre i livet", sier du og slipper han ut døren. The end. Takk for godt svar. Usikker på om det med sexen vil gjøre det noe bedre ? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste.Så det du sier er at du ikke vil være med noen? Ikke i nærmeste fremtid tror jeg :/ Så når den tid kommer så nøyer du deg med en dårligere venn og kjæreste - det er jo det du sier. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det beste du kan gjøre ovenfor han er å være ærlig. Si det gjerne på en pen måte, at du føler dere passer bedre som venner og at du ikke har den lidenskapen du vil ha hvis du skal være i et forhold. Du kommer til å såre han, men det er ikke til å unngå uansett. Hvis du vil ta hensyn til han så unngår du å treffe andre gutter de neste månedene også, men tror ikke du skal satse på at det blir noe videre vennskap og hvis det skal fungere bør dere uansett kutte kontakt frem til begge har kommet seg videre. Hvis begge to fortsatt er intressert i et vennskap når alle følelser er borte så kan det fungere, men etter min erfaring kommer det ikke til å skje. Ikke gå rett over til noe vennskap, om han så sier han vil, så er det bare destruktivt for han, det kommer sikkert til å bli slitsomt for deg også siden følelsene hans blir ikke borte over natta. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Du sier til han at dere må snakke sammen, og så sier du det samme som du sier over her. At du er glad i ham som en venn, men ikke noe mer, og at du ikke synes det er riktig å være sammen når du ikke elsker ham tilbake. Så gråter han sikkert og snørrer utover genseren din, mens du holder rundt ham og sier "så, så, du kommer til å finne noen som er mye bedre enn meg, som fortjener deg". Er du ekstra hyggelig så har dere breakup-sex. På forhånd har du samlet sammen tingene hans i en liten eske, så når han er på vei til å dra så gir du ham denne, mens han ser på deg med puppy eyes fulle av tårer. "Lykke til videre i livet", sier du og slipper han ut døren. The end. Takk for godt svar. Usikker på om det med sexen vil gjøre det noe bedre ? Joda, gode minner for han å ha med seg ;p frigjør hormoner som får han til å føle seg bedre. Hehe. Neida, dropp sexen du, det var mest ment som en spøk 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) ikke dropp breakup sexen nei! den er jo noe av det diggeste! og en deilig pause i dagene man er lei seg! ha sex en dag etter det er slutt, men ikke for raskt. Kanskje dag 2 eller 3.... mens ting fremdeles er veldig trist.... aldri blitt dumpa så vet ikke hvordan det er for det vedkommende men har dumpet noen ganger og hatt breakup sex og det er alltid hyggelig og søtt på en gråtete måte også viser du vedkommende at "nei, jeg slår ikke opp med deg fordi jeg synes du er uattraktiv, jeg slår opp med deg fordi vi ikke er rett for hverandre, du er dødsheit!"..... så kan du si noe hyggelig som at "at jeg frivillig gir opp det her burde putte meg på sinnsykehus for du er helt latterlig deilig!" etterpå.. noe som er viktig for selvbildet til den som blir dumpa etter brudd..... Endret 3. januar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 ikke dropp breakup sexen nei! den er jo noe av det diggeste! og en deilig pause i dagene man er lei seg! ha sex en dag etter det er slutt, men ikke for raskt. Kanskje dag 2 eller 3.... mens ting fremdeles er veldig trist.... aldri blitt dumpa så vet ikke hvordan det er for det vedkommende men har dumpet noen ganger og hatt breakup sex og det er alltid hyggelig og søtt på en gråtete måte også viser du vedkommende at "nei, jeg slår ikke opp med deg fordi jeg synes du er uattraktiv, jeg slår opp med deg fordi vi ikke er rett for hverandre, du er dødsheit!"..... så kan du si noe hyggelig som at "at jeg frivillig gir opp det her burde putte meg på sinnsykehus for du er helt latterlig deilig!" etterpå.. noe som er viktig for selvbildet til den som blir dumpa etter brudd..... Nybegynner. Lenke til kommentar
Alice20 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Kunne ikke hatt en bedre venn og kjæreste.Så det du sier er at du ikke vil være med noen?Ikke i nærmeste fremtid tror jeg :/Så når den tid kommer så nøyer du deg med en dårligere venn og kjæreste - det er jo det du sier.Var ikke det jeg mente, kanskje det var feil skrevet av meg mente at jeg ikkr vil være med noen i nærmeste fremtid, sa ingenting om at jeg ville finne en som var dårligere kjæreste eller venn. Var ihvertfall ikke ment slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå