formannen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg har fått i oppgave av en kompis å ta backup av en dvdfilm han hadde hjemme. Derfor lagde han en img-fil av den og sendte den til meg via nettet (4,3 GB tar lang tid). Nå som jeg har mottatt fil skal jeg brenne den, men vet ikke hvordan. Kan jeg brenne den i Nero...? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Den kan brennes på samme måte som ISO-filer, men for at den skal komme opp li listen, må du velge at alle filer (*.*) skal listes, i stedet for bare noen få. Om kameraten din har -R, og du er veldig uheldig, kan det være at han har fylt DVDen helt opp. I såfall vil du ikke få plass til den, siden det er plass til litt mer på -R enn +R. Sansynligvis går det greit, siden forskjellen er nokså liten. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Takker for svar, men det hjelper ikke å bruke "All Files (*.*)"... Vet at han har brukt dvd-r og jeg har dvd+r, men dvden jeg skal brenne til er 4,7 GB, mens img-fila er bare 4,3GB. Dette gjør at det skulle være plass på den. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du må nesten spesifisere hva du mener med "hjelper ikke"? Hva skjer når du forsøker å åpne og brenne den? En DVD har forøvrig plass til ca 4,7 GB, eller 4,37 GiB. Windows oppgir GiB, men skriver GB. Det kan være litt forvirrende. http://physics.nist.gov/cuu/Units/binary.html Lenke til kommentar
picachu Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 *.img brenner du med DVD-Decrypter. Tror også at siste versjon av Alcohol brenner *.img filer. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Eller du kan bruke Stomp RecordNowMax Lenke til kommentar
goggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 rename .img til .iso og brenn med nero. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 RecordNowMax er best, men hvis du skal ha freeware, bruk dvddecrypter - www.dvddecrypter.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå