Grievdus Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Var over gjennomsnittet full i går og hadde sex med ei dame som beit noe så i helvete rundt halsområdet. Var såpass vondt at det ødela sexlysta mi rett og slett. Har smørt på sånn salve mot sår og infeksjoner). Gjør sinnsykt vondt, burde jeg dra til lege? Endret 1. januar 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Helt ærlig, hvor mye tror du en lege kan gjøre med at du har blitt vampyr? 6 Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 er det dype sår? http://www.familieverden.no/Helse/Sikkerhet-og-forstehjelp/Menneskebitt-er-farligst/ Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Enda et bildet Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 nå er ikke jeg noen lege, men tror ikke du trenger å gå til doktoren for det der.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ser ikke ut som det er direkte sår på bildene. Virker mer som litt hard kosebiting og sugermerker Du vet jo selv hvordan dette har sett ut før, så det får bli din vurdering om lege er nødvendig. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Helt ærlig, hvor mye tror du en lege kan gjøre med at du har blitt vampyr? Takk for omtanken, idiot! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Så lenge det ikke gikk hull burde det gå bra. Om det gikk hull, kan det nok være lurt med en runde hos legen og en stivkrampesprøyte. (Om det er lenge siden sist du tok det) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Så lenge det ikke gikk hull burde det gå bra. Om det gikk hull, kan det nok være lurt med en runde hos legen og en stivkrampesprøyte. (Om det er lenge siden sist du tok det)Det er ikke stivkrampebakterier i munnen til mennesker. 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Ser ikke ut som det er direkte sår på bildene. Virker mer som litt hard kosebiting og sugermerker Du vet jo selv hvordan dette har sett ut før, så det får bli din vurdering om lege er nødvendig. Var omtrent det samme som vist på bildet som det var i går. Var ikke mye kosing i det bittet der . Men gjør sinnsykt vondt! Venter noe dager og ser om det har vlitt noe bedre før jeg vurderer og dra til legen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Så lenge det ikke gikk hull burde det gå bra. Om det gikk hull, kan det nok være lurt med en runde hos legen og en stivkrampesprøyte. (Om det er lenge siden sist du tok det)Det er ikke stivkrampebakterier i munnen til mennesker. Åh, da er jeg feilinformert. Sist jeg var borti en slik situasjon fikk jeg vite at det var viktigere med stivkrampesprøyte etter menneskebitt enn etter hundebitt, så jeg har gått rundt og trodd det i mange år. Godt å bli rettet på Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Gikk ikke noe hull. Var bare jævla vondt. Nå var vist hu den type jente som likte røff sex. Litt for mye for min del, men vær sin smak Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Røff sex er en ting, men man trenger jo ikke spise hverandre opp for det Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gjør sinnsykt vondt, burde jeg dra til lege? Svar: Nei 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Røff sex er en ting, men man trenger jo ikke spise hverandre opp for det Word! Hu ville jo at jeg skulle gi hu "smerte". Jo mer hu fikk, desto kåtere ble hun. Tror ikke hu var helt riktig skrudd sammen. Stakk derifra rett etterpå, eneste som irriterer meg nå er at hu har tlf nummeret mitt . Håper det er mulig og få blokkert a? Ville jo på date og hele pakka dagen etter. Bare ignorert hu jeg men Endret 1. januar 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 lege? nei... Skjerf? ja... det går over... 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Da er det klart. Smertwn begynner og ta av å 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå