AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg er 16 år og har hatt sex med ei jente på 26 år. Jeg har også fått følelser for henne. Vi har hatt sex i ca to måneder. Hun elsker å ha sex med meg. Kunne vi fått et godt forhold i lag? Som kjærester? Eller har jeg ingen sjanse? Hu sier hun liker meg godt. Anonymous poster hash: abb65...855 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Intet er umulig, har skjedd rarere ting før. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sampson Skrevet 1. januar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Nice. 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg StaBBer Skrevet 1. januar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Respekt. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 1. januar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Damn! Nice 19 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 dere kan sikkert få noen fine år sammen. Men for life er det veldig lite sannsynlig..... det at folk kommenterer det hele tiden vil nok ikke hjelpe på forholdet men hvis dere kan sammen si fuck dem så hvem vet. Kjør på. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Seriøst, gratulerer. JEG ville tatt det realistisk, nyt den tiden dere har, for det er ikke sannsynlig at dere blir værende sammen, men for all del, NYT det 8 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2015 Ikke slutte å bruke kondom med henne. Tenk på hvor mange hun potensiellt kan ha hatt sex med, selv om hun skulle påstå noe annet. Hadde ikke gått over på P-pillebruk med en slik uten å lært å kjenne en god stund først. 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 ja husk å bruk kondom. Ellers blir det fort vekk sånn at du blir pappa om 9 måneder bare. Og det er ikke det beste. Ellers er du heldig, heldigere enn svært mange andre 16 åringer 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15. Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke! Endret 2. januar 2015 av Juliess 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg johanf Skrevet 2. januar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Respekt. Heldiggrisen. Nyt det. Alle synes det er utrolig fett for en 16 år gammel gutt å ha en 10 år eldre sexpartner. Hadde rollene vært snudd, hadde det vært ekkelt i manges øyne. ...ellers er jeg enig i at så lenge begge parter er villige, er alder bare et tall. Kjør på! 10 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15. Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke! Litt stygg nå, prøverør ? (du så tøff man kan være på et forum - om meg selv) Kjærligheten kan utvikle seg den, så ingenting spesiellt overraskende med solskinnhistorien. Endret 2. januar 2015 av G Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15. Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke! Hvorfor skriver du konsekvent 15 år når det er påpekt flere ganger, til og med i tittel at han er 16? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Hvorfor skriver du konsekvent 15 år når det er påpekt flere ganger, til og med i tittel at han er 16? Ser mye av den samme retorikken på kvinneguiden. De prøver ofte å få det til å virke verre enn det er, alt alle som er yngre enn dem er "for modne" og "barn" (dette gjør dog ikke juliess) Anonymous poster hash: 35c1d...10e 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Ja, har også sett slike ting på kvinneguiden. Ofte man blir stemplet som umodne og som noen som blir utnyttet, men dette gjelder som ofteste når det er kvinnen som er den unge Endret 2. januar 2015 av logaritmemannen 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15. Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke! Hvorfor skriver du konsekvent 15 år når det er påpekt flere ganger, til og med i tittel at han er 16? Har rett og slett blingset . Beklager! Annet enn det så mener jeg det samme som står i innlegget mitt. Det var ikke noe forsøk på å få trådstarter til å virke yngre enn det som er fakta. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tkse Skrevet 2. januar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 "Respekt, nyt det, du er heldig, damn nice" 12 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hva hadde dere sagt om kjønnene var byttet om? Ikke for å si at det nødvendigvis er noe galt med opplegget her, men fortsatt et interessant spørsmål. Endret 2. januar 2015 av Isbilen 4 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Det er det absolutt. Men synes det blir feil uansett hvordan man snur og vender på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg