RuneK Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Mot lysere tider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Töft bilde! Jeg likte best det i farger! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Töft bilde! Jeg likte best det i farger! Hei Rolf Farge eller S/h? Klarer ikke helt å bestemme meg Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Her liker jeg faktisk begge versjoner for det gir litt forskjellig inntrykk selv om begge er i silhuett mot sola. Håper ikke modellen din hoppa på sjøen? Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Oj et så herlig nyttårsbilde dette var. Man blir glad av å se på dette. Begge versjoner er bra synes jeg også! Godt nytt År! Hilsen Tove Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Her liker jeg faktisk begge versjoner for det gir litt forskjellig inntrykk selv om begge er i silhuett mot sola. Håper ikke modellen din hoppa på sjøen? Roar Hei Modellen lever i beste velgående enda heldigvis Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Oj et så herlig nyttårsbilde dette var. Man blir glad av å se på dette. Begge versjoner er bra synes jeg også! Godt nytt År! Hilsen Tove Hei Godt nyttår til deg også Gleder meg til å se flotte bilder fra deg neste år også. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg