Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Håper virkelig klasseforskjellen kommer frem nå, mot slutten av kampen. Føler meg ikke trygg før vi får minst ett mål til. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Balotelli gjør seg klar. Bare 31 minutter for sent. Eller ikke.. Endret 5. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Herregud. Hva skjer med avslutningene denne kampen?! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Makovic står nesten upresset og får skyte innenfor 16-meteren, da må den smelles i hjørnet! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Han får stå alene, ta imot, legge til rette og skyte upresset. Så klarer han å skyte rett på keeper.... Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Merker at Lazar ikke er helt selvsikker. Har vært god ellers though! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Kan vel ikke bli mer enn maks 2 minutter tillegg nå? Ok. 3, ja. For hva da? Endret 5. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg blir så oppgitt når spillere kliner til fra dødvinkel, i stedet for å slå mot godt plasserte medspillere. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 For en gang skyld er det Liverpool som har ballen og trykker de siste inuttene. Ikke vant til det som Liverpoolsupporter. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ikke spesielt overbevisende, men det er det sjeldent når vi spiller engelsk cup. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Dårlig kamp fra vår side. Hadde det ikke vært for at Gerrard tok grep, så tror jeg ikke dette hadde gått veien. Forsvaret var skikkelig ukonsentrert og pasningspillet slapt. Avslutningene var også dårlige. Mye som må rettes på! Spillerbørs fra kampen: http://www.liverpool.no/Nyheter/Gerrard-fantastisk.aspx Etter min mening burde Mignolet fått lavere, 5 eller svak 6 kanskje. Er forøvrig helt enig med rangeringen til Lambert. Makan til ubrukelig spiller! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nja, jeg synes at Mignolet burde fått frispark på Wimbledon-målet, og ellers hadde han en veldig god kamp. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Nja, jeg synes at Mignolet burde fått frispark på Wimbledon-målet, og ellers hadde han en veldig god kamp. Men han var jo veldig surrete til tider. Det står jo at han får høy score pga. feberredningene han hadde, som forøvrig var imponerende, men helheten var ikke særlig imponerende. Men har vært verre denne sesongen, så kanskje det snur? Endret 5. januar 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå