Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 v Kingsmeadow 05.01.15 - 20:55 TV2 Sport Premium/BBC1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Gerrard er aktuell til kampen: http://www.liverpool.no/Nyheter/Stevie-G-er-aktuell-mot-Wimbledon.aspx Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vil se Borini og Markovic fra start, med Gerrard og Sterling på benk. Er på tide å tenke nytt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Vi trenger å hvile spillere... Håper egentlig litt vi starter med 4 bak denne kampen, selv om 3-4-3 har funka bra. Vi må ikke slite ut midtstopperne våre. Rossiter tviler jeg i grunn sterkt på vi ser fra start, men tar han med på laget mitt.. Håper på Suso, Lazar, Borini og Balotelli. Mignolet Manquillo - Toure - Lovren - Enrique Suso - Rossiter - Can - Markovic Balotelli - Borini Endret 4. januar 2015 av Knewt 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Klarer Liverpool å holde nullen i denne kampen? Det lurer egentlig jeg mest på. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Klarer Liverpool å holde nullen i denne kampen? Det lurer egentlig jeg mest på. Bare Akinfenwa ikke scorer er jeg fornøyd. Scorer han, eksploderer Twitter! Skrtel er tilbake fra karantene og vil nok forhåpentligvis starte i dag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg håper ikke Skrtel spiller i dag, tbh. Ønsker fortsatt å hvile han, da han er per nå er vår beste stopper. Håper vi stiller med Kolo og Lovren. Kolo forsvinner på tirsdag, så dekningen blir jo enda dårligere den neste måneden. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Endret 5. januar 2015 av Blind 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Suso spilte U21-kamp i dag, da er han utelukket for kvelden. Tipper vi får se Gerrard i en offensiv rolle og Lambert som enslig spiss. Håper jeg tar feil, særlig om sistnevnte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Mignolet Can - Skrtel - Sakho Manquillo - Henderson - Lucas - Markovic Coutinho - Gerrard Lambert Denne er visst lekket. LFC har ikke lagt ut offisiell på Instagram eller Twitter enda. Endret 5. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 De lagoppstillingene lekker jo alltid ut! Veldig glad for å se Sterling få hvile, alt annet hadde vært galskap. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 TV2 mener det er Mignolet Can - Skrtel - Sakho Manquillo - Henderson - Lucas - Gerrard - Lazar Coutinho Lambert Jeg tror fortsatt det er en 3-4-2-1 som jeg skrev over. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Bolton hjemme om vi vinner idag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Wikestad som kommentator. Greit det. Glad vi slipper Heggelund. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Men... Heggelund er jo lett den feteste kommentatoren i TV2Sporten. *sukk* 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå