Rascal Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg prøver å spille meg gjennom Assassins creed serien uten DLC på PC. Nå er det mange spinoffs og DLCer for de mange spillene. Hvilken hovedspill trenger jeg å spille / ikke spille for å følge "hovedstoryen" ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 AC spillene har vel en løpende historie, det beste hadde vært å fått med seg alle, men det går fint ann å "catch" up ved å se videoer på youtube og så spille fra der du vil. Selv likte jeg 1'ern desidert best, historien blir tynnere desto lengre ut du kommer spør du meg ^^ Lenke til kommentar
Ujorda Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 1 og 2 bør spilles, syns hvertfall personlig at de siste to så har historien blitt vannet litt ut 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 1,2, Brotherhood og 3, da får du de beste spillene og den beste delen av historien. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 1, 2, Brotherhood og 4 vil jeg si. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Burde jo spille treern for å få slutten på Desmonds historie. Dessuten er det ikke et dårlig spill heller. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Er det dårligste hittil etter min mening. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) 1, 2, Brotherhood og 4 etter min mening,syns ikke 3ern var noe tess,hovedkarakteren må være den kjedeligste protagonisten noensinne. Endret 1. januar 2015 av Malmern Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 2 og Brotherhood var mine favoritter så langt. 1 var et greit fundament for det som skulle bli en ny serie spill, men akk så repetivt og kjedelig. 3 har jeg ikke spilt så mye, men kjedet meg veldig etterhvert. 4 kjøpte jeg på Steam salg nå, så det ligger ihvertfall i backloggen. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 AC er gøy om du bare spillet første spillet og stoppet etter første hovedoppdrag (første by), resten er bare gjentagelse på gjentagelse. Historien er forsåvidt ok... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 AC 2 er vel et must, samt brotherhood. Utenom om det så er nr. 4 black flag et godt piratspill. Men fikk aldri hengt det skikkelig på en AC knagg. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Kommer Revelations før Brotherhood? Er det ikke verdt å spille? Jeg har spilt ferdig 1 og 2. i toern fikk jeg de siste videosnuttene ETTER at jeg hadde gjort den siste mission i Roma. Skulle jeg ha gjort dette før? Kanskje for å få en forklaring fra teamet? Siden de sier " we will ask him when he wakes up? MAJOR SPOILER: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/File:Assassin's_Creed_II_-_The_Truth_Video_(HD) assassinscreed.wikia.com/wiki/File:Assassin's Creed II - The Truth Video (HD) Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Revelations kom etter Brotherhood. Jeg fullførte det aldri, det ble for likt tidligere spill. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Får man noe for å finne alle 6 seals i AC2? Annet en tilgang til rustningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå