balder Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Eg har kjøpt ein ny SSD disk som er 240. Det er ein Kingston. Når eg skal klone den gamle SSD disken så ser eg at det er ein liten del av den på ca 100 mb som heiter reservert av systemet som ikkje har bokstav. Så ligger resten på C. Når eg kloner dette over til Kingston 240 gb så får dette som heiter reservert av systemet ein bokstav F og sjølve C får bokstav I. Må dette som heiter reservert av systemet vere med over? Kvifor blir det ein disk av dette også? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 100 MB partisjonen brukes til oppstart. Den er helt vesentlig, og må med. Den trenger ingen bokstav. Bokstavene du får når disken er tilkoblet som 'slave' har ingen betydning, de beholdes ikke når du du booter fra disken. Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 100 MB partisjonen brukes til oppstart. Den er helt vesentlig, og må med. Den trenger ingen bokstav. Bokstavene du får når disken er tilkoblet som 'slave' har ingen betydning, de beholdes ikke når du du booter fra disken. Ok, da sletter eg bokstaven som har med desse 100 MB partisjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå