Gå til innhold

PS4 titler du ser frem til?

Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda ønsketenkningen har jeg lest om lenge, men dette var noe mer "håndfast.

Det er likevel kun på "spekulasjonsnivå" men det var en nettside som gjenga noe om at Rockstar ikke avkreftet at de jobbet med det eller at de sa/ble lekket at de jobbet med en oppfølger uten å ville gi noe mer opplysninger. Altså ingen offisiell uttalelse men likevel rimelig sikkert.

Er et par uker siden jeg leste det nå så husker ikke detaljene.

EDIT:

Fant selvfølgelig ikke akkurat det jeg leste men her er noe fra begynnelsen av desember:

"Cyberland has reported before that the Red Dead game series is going to the PS4, Xbox One and PC,while the RDR 2 for the PS4, Xbox One and PC version was allegedly shown behind closed doors at PAX Prime and that's not all, the release date of the RDR remastered has been allegedly set for March 2015!"

Samt et par uker nyere, 16/12:

"New reports claim Rockstar are developing a sequel to Red Dead Redemption which will be exclusively on the Xbox One and PS4.

An insider has allegedly revealed the game will have a focus on integrated co-op.

Take-Two Interactive's Strauss Zelnick has already confirmed Red Dead will be a 'permanent franchise' so a new announcements for the next-gen consoles seems inevitable for the popular title.""

"Hereisthecity.com recently reported that an insider leaked the information "So I spoke to an insider at Rockstar who confirmed that Rockstar is indeed developing a sequel to Red Dead Redemption for PS4/Xbox One.

Don't have a lot of concrete details but expect co-op to be integrated and focused on.""

3 dager siden:

"Red Dead Redemption 2 Confirmed To Be In The Works By Multiple Sources, Rockstar Games Has Not Officially Announced"

Så helt klart kun spekulasjoner og ordbruken "bekreftet" var nok fordi jeg føler meg rimelig selvsikker på at det snart vil bli annonsert, men ant. ikke før GTAV har fått kjølt seg ned noen runder utover vinteren og kanskje våren .

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ikke har jeg en PS4 og ikke vet jeg om jeg kommer til å kjøpe meg en PS4 i 2015, men det er en del PS4-spill som jeg er interessert i:

-Uncharted 4
-Bloodborne
-Rime
-Ratchet & Clank Redux
-No Man's Sky
-Tearaway Unfolded

Ser ut som det kommer til å bli et veldig bra år for PS4.

Lenke til kommentar

Adder på Persona 5 og kansje et Ys spill på PS4 i 2015.

Fikk tak i Guilty Gear Xrd Sign på PS4 (finnes også på PS3), som er Sony eksklusiv. Begynt godt med en eksklusiv allerede i 2015 og mer kommer det.

Importerte det fra Canada, fikk det den 02.01.15 :)

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Er lite jeg ser frem til på PS4, men noen er det da.

- Final Fantasy XV

- Final Fantasy Type-0

- Silent Hills (ikke at jeg har troen på det, men kan jo bli interessant å se hva de to idiotene får til.)

- Dragon Age 4 (siden ingen presiserte at det må være spill so kommer i år)

- Mass Effect 4 (utelukkende fordi DA: Inquisition var dritbra)

- Tomorrow Children

- Rise of Tomb Raider (er 100% sikker på at det kommer til PS4, og høyst sannsynlig i forbedret versjon i stil med Tomb Raider: Definite Edition.)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...