Theo343 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Fremtiden er alltid spennende på denne fronten og noen spill jeg venter på med stor spenning er "everybody's gone to the rapture", Unchartered 4 og ikke minst GT7. Hvilke ser du frem til? Endret 1. januar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 De som du nevnte. Har ps4 bare for dens exclusiver Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg er veldig spent på Rime. Minner om Wind Waker, som jeg elsker. Det nye spillet til Level 5 er også noe jeg er veldig spent på, selv om vi ikke vet noe som helst om det Ellers er vel Uncharted 4, Bloodborne, The Order 1886 og kanskje Persona 5 de mest spennende. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Bloodborne er vel det jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 RDR2 er bekreftet så det er også helt klart en ting jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Og hvortid blei RDR2 bekreftet?... har no sitt det står på flere sider i evigheter no, men aldri fra Rockstar... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Joda ønsketenkningen har jeg lest om lenge, men dette var noe mer "håndfast. Det er likevel kun på "spekulasjonsnivå" men det var en nettside som gjenga noe om at Rockstar ikke avkreftet at de jobbet med det eller at de sa/ble lekket at de jobbet med en oppfølger uten å ville gi noe mer opplysninger. Altså ingen offisiell uttalelse men likevel rimelig sikkert. Er et par uker siden jeg leste det nå så husker ikke detaljene. EDIT: Fant selvfølgelig ikke akkurat det jeg leste men her er noe fra begynnelsen av desember: "Cyberland has reported before that the Red Dead game series is going to the PS4, Xbox One and PC,while the RDR 2 for the PS4, Xbox One and PC version was allegedly shown behind closed doors at PAX Prime and that's not all, the release date of the RDR remastered has been allegedly set for March 2015!" Samt et par uker nyere, 16/12: "New reports claim Rockstar are developing a sequel to Red Dead Redemption which will be exclusively on the Xbox One and PS4. An insider has allegedly revealed the game will have a focus on integrated co-op. Take-Two Interactive's Strauss Zelnick has already confirmed Red Dead will be a 'permanent franchise' so a new announcements for the next-gen consoles seems inevitable for the popular title."" "Hereisthecity.com recently reported that an insider leaked the information "So I spoke to an insider at Rockstar who confirmed that Rockstar is indeed developing a sequel to Red Dead Redemption for PS4/Xbox One. Don't have a lot of concrete details but expect co-op to be integrated and focused on."" 3 dager siden: "Red Dead Redemption 2 Confirmed To Be In The Works By Multiple Sources, Rockstar Games Has Not Officially Announced" Så helt klart kun spekulasjoner og ordbruken "bekreftet" var nok fordi jeg føler meg rimelig selvsikker på at det snart vil bli annonsert, men ant. ikke før GTAV har fått kjølt seg ned noen runder utover vinteren og kanskje våren . Endret 1. januar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 http://www.gamespot.com/articles/another-reason-to-believe-red-dead-redemption-2-is-happening/1100-6419966/ Dette er så offisielt man kan få det enda, når 2K direktøren mener at det er en franchise som er kommet for å bli, er det rimelig sikkert at en etterfølger er nær, relativt sett selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 BloodBorne, Tearaway Unfolded, The Order 1886, Ratchet And Clank Remastered og Uncharted 4. Orker ikke liste opp multiplattform for da blir det nok en telleinnlegg hehe. Alle disse kan faktisk komme i 2015, en herlig lineup for 2015 på eksklusive spill! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 god of war 4, bloodborne, uncharted 4, resident evil 1 remastered (kommer i slutten av mnd) ff7 med oppskalert grafikk neste spillet til ni no kuni skaperne persona 5 mgs phantom pain gran turismo The Order 1886 osv......... Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 The Order 1886, Uncharted 4, Bloodborne og FF 15 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ratchet & Clank Remastered og Uncharted 4 ellers andre plattformer for multiplats Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Av det jeg kommer på akkurat nå: Uncharted 4 The Order 1886 Metal Gear Solid Final Fantasy type-0 HD Everybody's gone to the rapture Bloodborne GT7 The witcher No Man's Sky Batman Star Wars Battlefront Resident Evil Life is strange Endret 8. januar 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ikke har jeg en PS4 og ikke vet jeg om jeg kommer til å kjøpe meg en PS4 i 2015, men det er en del PS4-spill som jeg er interessert i:-Uncharted 4-Bloodborne-Rime-Ratchet & Clank Redux-No Man's Sky-Tearaway UnfoldedSer ut som det kommer til å bli et veldig bra år for PS4. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Adder på Persona 5 og kansje et Ys spill på PS4 i 2015. Fikk tak i Guilty Gear Xrd Sign på PS4 (finnes også på PS3), som er Sony eksklusiv. Begynt godt med en eksklusiv allerede i 2015 og mer kommer det. Importerte det fra Canada, fikk det den 02.01.15 Endret 8. januar 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 The Tomorrow Children ser interessant ut: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg kan ikke vente på The Witcher 3! Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Det er mange spill jeg gleder meg til på ps4, men jeg må si at Uncharted er virkelig det jeg gelder meg mest til! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Er lite jeg ser frem til på PS4, men noen er det da. - Final Fantasy XV - Final Fantasy Type-0 - Silent Hills (ikke at jeg har troen på det, men kan jo bli interessant å se hva de to idiotene får til.) - Dragon Age 4 (siden ingen presiserte at det må være spill so kommer i år) - Mass Effect 4 (utelukkende fordi DA: Inquisition var dritbra) - Tomorrow Children - Rise of Tomb Raider (er 100% sikker på at det kommer til PS4, og høyst sannsynlig i forbedret versjon i stil med Tomb Raider: Definite Edition.) Endret 12. januar 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå