kizzykazz Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Enkel sak egentlig, kjøpe no eller vente til seinare i januar? TV-en er veldig bra som alle veit, men det er kanskje tidlig i salget endå? Her er link til Samsung UE55HU7505 Lenke til kommentar
barney123 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ute etter å kjøpe i samme kategorien selv, og lurer også på folks synspunkter. Denne fra Expert, hva blir forskjellen, på lefdals sinn, er curved bare vas ? http://www.expert.no/tv/samsung-ue55hu7205uxxe-55-led-tv/p/30675/ Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Curved meiner eg er for spesielt interesserte. Om du likar det så er det vel same innmat i TV-en med eller kurva utforming. Lenke til kommentar
barney123 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gir en slags 3d effekt ved å være curved ? Synes de ser litt rare ut de der curved tvene, spiesielt om man ser på skjermen litt fra siden ? Ser det er 1000 crm(505) vs 800crm(205) , noe stor forskjell ? Du ville valgt flatskjermen ? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Ga ikkje meg spesiell 3d effekt i alle fall, men har hørt at folk synest at effekten av bua skjerm er større med 65" enn 55", og at dei likar denne effekten. angåande crm så har eg ingen aning, og vel nok den flate utgåven ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå