Rolf Kristensen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Øvre Storgate Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Flott komponert, god dybde og fine farger. Godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Fantastisk fin linjeføring gir dybde og et flott perspektiv bortover veien. Her er noen flotte gamle trehus (No.:37) med utpreget elegant snekkerglede over porten å spore. Fint også at damen med hund gir oss målestokk og et snev av levende vesener i gaten. Godt Nytt År også til deg! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Stilsikker komposisjon. Bra ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Flott perspektiv! Vet ikke om det bare er meg - men her føler jeg nesten at jeg blir dratt baklengs ut av bildet... ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hei! Tenkte at dette var Drammen føre jeg leste det du skrev. Har selv fotografert akkurat her også. Fin dybdefølelse og gode farger pluss for mennesket !! Godt Nytt År! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg